BannerFans.com

kami menjual produk kecantikan dan juga kesihatan dengan harga borong dan dijamin original. Harga yang kami tawarkan amat berpatutan. Anda boleh membeli secara runcit,dan borong mengikut harga yang kami tetapkan. Sebarang pertanyaan dan tempahan sila sms/wasap 013-9412360

berita oh belog

28 November 2012

PAMOGA VIDA BEAUTY

PALING MURAH DI PASARAN

RM130




Pamoga merupakan makanan tambahan ajaib untuk penyakit-penyakit biasa serta kronik.  Testimoni-testimoni terkini menunjukkan Pamoga mempunyai daya penyembuhan luar biasa serta sangat sesuai untuk penyakit-penyakit berikut:

Angin ahmar, AIDS, buasir, bengkak, darah beku, Gastrik, penawar bisa gigitan binatang, keperluan serat kepada badan, untuk kulit kaki pecah, kulit melecut, luka dalaman perut, usus dan ketumbuhan, lemah otot, gaut, radang, menaikkan seri wajah, mengawal suhu badan, mengawal tekanan darah tinggi, kencing manis, masalah jantung dan ginjal, masalah kitaran haid dan dalaman wanita, merawat dan menjaga organ dalaman, awet muda, memperbaiki kerosakan tisu, meredakan alahan dan alergi, pedih ulu hati, batu karang, luka pembedahan, sistem percernaan, keracunan makanan, sembelit, sakit sendi,rambut gugur, ulser, digunakan selepas bersalin dan sistem peranakan, sesuai juga untuk tumbesaran dan kecergasan kanak-kanak.

Kandungan Pamoga:-
Air R.O, Sebatian Gamat, Pamogranete, Madu, Omega-3; Minyak Ikan, D-alpha-Tocopherol (Vitamin E), Klorela, Vitamin B6, Vitamin B1, Beta-Karotena

KHASIAT BUAH DELIMA
Delima digelar ’superfruit’ mengandungi antioksidan yang unggul diterajui oleh asid ellagik yang berupaya melindungi kalenjar prostat, payu dara, organ paru-paru dan jantung atau sistem kardiovaskular. Kajian menunjukan delima boleh memusnahkan sel kanser payu dara tanpa memudaratkan sel sihat dan menghalang sel kanser payu dara membentuk.

Kajian keatas tikus makmal menunjukan delima merencat pembentukan kanser paru-paru, melambatkan pertumbuhan kanser prostat. Dalam kajian yang melibatkan 50 pesakit kanser prostat, pengambilan delima menstabilkan aras PSA.

Pengambilan delima boleh menghalang pembentukan plaque daripada melonggok dalam salurdarah arteri, mengurangkan aras LDL atau kolesterol jahat dan meningkatkan aras HDL atau kolesterol baik. Delima boleh menurunkan tekanan sistolik sehingga 5 peratus. Fakta ini amat membantu dalam pengawalan penyakit jantung atau sistem kardiovaskular.

Kajian juga menunjukan delima boleh mencegah dan melambatkan penyakit nyayuk atau penyakit Alzheimer. Dalam satu kajian tikus yang dibiak untuk mengalami penyakit Alzheimer telah diberi delima dan didapati plaque amiloid dalam otak tikus itu kurang dan melaksanakan tugas minda lebih cergas berbanding tkus kawalan.

Beberapa kajian menunjukan delima boleh mengurangkan pembentukan plaque gigi, mencegah kemerosotan rawan dan menghalang radang sendi. Pengambilan delima oleh ibu mengandung boleh melindungi otak neonate daripada rosak selepas tercedera


KHASIAT MADU

Madu dapat dikonsumsi oleh segala tingkatan ,dari Janin hingga Orang tua.
1. Janin : Madu dapat memperkuat janin yang lemah dalam kandungan ( rahim ).
2. Ibu Hamil : Madu membantu menjaga stamina dan kesehatan selama mengandung bayi, dan membantu asupan gizi yang tinggi bagi pertumbuhan janin yang sehat selama dalam kandungan
3. Bayi : Membantu perkembangan otak bayi, karena setiap harinya otak terus berkembang sampai dengan usia 5 tahun. Untuk itu ia membutuhkan gizi yang tinggi. Pertumbuhan dan perkembangan otak sangat terkait dengan kecerdasan pikiran (IQ ) dan kecerdasan mental ( EQ ) . 
4. Anak-anak : membantu agar nafsu makan meningkat, sehingga anak tumbuh sehat , lincah dan riang serta tahan penyakit. 
5. Remaja : Khasiat madu pada akil baligh remaja membuat tumbuh sangat cepat ,gizi yang baik dan teratur akan membuat pertumbuhan tubuh menjadi sempurna.
6. Dewasa : Tingkat kelelahan dan pekerjaan yang menumpuk mengakibatkan stress sehingga tubuh menjadi lemah dan mudah terserang penyakit . Dalam hal ini para pekerja pabrik yang bekerja keras seharian penuh ( long shift ) tanpa zat gizi yang memadai rawan terjangkiti penyakit seperti thypus , radang , serta infeksi bakteri lainnya maka dalam hal ini Madu adalah makanan tambahan terbaik.
7. Lanjut Usia : Madu adalah makanan terbaik yang sangat diperlukan bagi manula , karena madu adalah sumber energi dan gizi yang dapat diserap langsung oleh tubuh , dimana pada usia tersebut organ pencernaan kita sudah mulai berkurang fungsinya

Cubalah sebotol Pamoga, anda akan dapat merasai kehebatannya

3 comments :

  1. saya berminat nak jd agen dropship . email saya ninahhaidan@gmail.com . thankyou

    ReplyDelete
  2. Sy nak jadi stokis ape syarat dan kosnya camner?
    Email spaainnor@gmail.com tel 0125911917
    Anggun Beuaty Salon..kajang

    ReplyDelete
  3. klu sy nk amik lebih dr 1botol pun harga rm130 jgk ke?..kedai kat mana ea?

    ReplyDelete