BannerFans.com

kami menjual produk kecantikan dan juga kesihatan dengan harga borong dan dijamin original. Harga yang kami tawarkan amat berpatutan. Anda boleh membeli secara runcit,dan borong mengikut harga yang kami tetapkan. Sebarang pertanyaan dan tempahan sila sms/wasap 013-9412360

berita oh belog

06 January 2013

GIFFARINE GRADEUR


MAL10100045X
HARGA PASARAN: RM154.00/60KAPSUL
HARGA AHLI: RM115.50
HARGA SAYA : RM115

CARA PENGAMBILAN: 1-2 KAPSUL SEHARI SELEPAS MAKAN.
PERINGATAN: TIDAK SESUAI UTK KANAK2 DAN WANITA MENGANDUNG.

Setiap kapsul mengandungi vitamin, mineral, dan makanan tambahan lain yang diperlukan setiap hari untuk mengekalkan tahap kesihatan anda.
Kolagen dari ikan laut
Kolagen dari ikan laut membantu mengaktif dan menguatkan kolagen dan elastin yang menjadikan kulit kuat dan fleksbel dari dalam dan luar. Kolagen boleh mengurangkan dan menghilangkan kedutan, serta meningkatkan keanjalan tekstur kulit dan meningkatkan kelembapan kulit.
Asid Alphalipoic
Asid alphalipoic adalah co enzim penting dalam prosess pembakaran makanan dan berfungsi antioksidan untuk menyihatkan kulit. Di samping itu, ia juga menjaga saraf untuk pesakit diabetes.
Lycopene
Lycopene bersifat anti oksidan yang penting untuk sistem antibodi badan. Ianya dapat mengurangkan risiko kanser prostat, melancarkan perjalanan darah dan mengawal sel-sel yang rosak. Ekstrak tomato juga mengandungi flavonoid yang penting untuk memelihara kulit kering agar kelihatan segar dan berseri.
Co-Enzim Q10
Co-enzim Q10 sabagai salah 1 antioksidan terkenal dan berkesan untuk dijadikan sebagai makanan tambahan. Co Q10 mampu menahan Atheros clerotic yang menghalang pengoksidaan kolestrol terutama jenis LDL (kolestrol jahat). Bermanfaat bagi pesakit jantung dan pesakit diabetes.
Vitamin B1 dan B2
membantu merangsang proses metabolisme dalam tubuh, memelihara sistem saraf, juga meningkat & memelihara keanjalan membran kulit.
Protein Ekstrak Soya
Soya mengandungi Jenistine yang menghasilkan hormon kepada wanita monopous.Soya juga mengurangkan risiko penyakit jantung, Osteopenia, dan kanser.
L-Glutathinone
L-Glutathinone adalah agen antioksidan penting dalam badan.membantu membina enzim Glutathione Peroxidose yang merupakan anti reaksi penting.

SETIAP KAPSUL MENGANDUNGI:
Protein Collagen
Alphalipoic Acid
BetaGlucan
Vitamin E
L-Gluthione
Lycopene
Co-enzyme Q10
Vitamin B2
Vitamin B1

No comments :

Post a Comment