BannerFans.com

kami menjual produk kecantikan dan juga kesihatan dengan harga borong dan dijamin original. Harga yang kami tawarkan amat berpatutan. Anda boleh membeli secara runcit,dan borong mengikut harga yang kami tetapkan. Sebarang pertanyaan dan tempahan sila sms/wasap 013-9412360

berita oh belog

07 March 2013

V'ASIA VITAMIN C + COLLAGEN SERIES



RM65
HARGA SEBENAR : RM79.90

SET RAWATAN PENCERAHAN & AWET MUDA
Set ini membantu mencerah secara berperingkat, menghilangkan jerawat, jeragat, bintik hitam, parut dan kulit berminyak tanpa penglupasan. Kulit lebih halus, licin, cantik dan berseri seawal 7 hari. Extra vit c & collagen.

Set Mengandungi :

Herbal Whitening Soap + Collagen (45gm /RM16.00) : Membantu membersih dgn mendalam, menanggalkan solekan, merawat masalah kulit seperti jerawat, jeragat , resdung, berminyak, kusam, kering, pori terbuka, garis halus dan parut seterusnya melembab, mencerah, menganjal dan menegangkan kulit. Penggunaan berterusan membantu meneutralkan PH kulit., menjadikan kulit lebih cerah, gebu, halus, licin, sekata dan berseri.
Vita C Multi Toner (30ml/RM18.00) : embantu mengecilkan liang roma, menganjalkan kulit, mengawal penghasilan sebum, melambatkan tanda penuaan dan menyingkirkan bakteria. Penggunaan secara teratur membantu mengeringkan jerawat dengan pantas dan mengatasi masalah Zon T yang berminyak.
Sunblock Silky Day Cream (6gm/RM28.00) : Dgn spf 30 bertindak membeeri perlindungan kepada kulit daripada sinaran ultra UV-A dan UV-B. Mengandungi ekstrak sutera dan mutiara untuk membantu memberi kelembapan dan menjadikan kulit tidak berminyak. Penggunaan berterusan membantu mengatasi masalah kulit. Mengurangkan kesan merah yang berpunca drpd kulit sensetif seterusnya menjadikan kulit lebih cerah, gebu, dan berseri.
Collagen Whitening Night Cream (6gm /RM28.00) : Dirumus khas drpd ektrak herba terpilih bagi membantu mengatasi kulit sprt jerawat, jeragat, berminyak, bintik hitam, pigmentasi, kusam, parut, pori terbuka, dan garis halus tanpa penglupasan. Penggunaan berterusan dapat dilihat dalam masa beberapa minggu menjadikan kulit lebih cerah, halus, licin dan berseri.

24K VITA ESSENCE (SERUM) 15ML - VASIA



Harga Pasaran : RM35.00
Harga Kami : RM30.00 sahaja !!
Anda Jimat : RM5.00

Isi Kandungan : 15ml

   Mahu kulit muka kelihatan cerah, lembap dan tegang? Gunalah produk  24K Vita Essence24K Vita Essencedirumus khas dengan teknologi nano daripada 99.9% hablur emas, kolagen, aloe vera, vitamin A, C dan E. Ia membantu mengembalikan keseimbangan pH pada sel kulit.

   24K Vita Essence menyerap ke epidermis kulit bagi membantu membekal nutrisi kepada sel kulit seterusnya mengecilkan liang pori dan menghaluskan kulit yang bertindak sebagai penyegar, pelembap, penegang dan pencerah serta sesuai digunakan sekitar mata bagi mengurangkan lingkaran gelap dan garis halus.


KELEBIHAN 24K VITA ESSENCE VASIA :
✔ Membantu mengembalikan keseimbangan pH pada sel kulit.
✔ Membantu membekal nutrisi kepada sel kulit
✔ Mengecilkan liang pori
✔ Menghaluskan kulit yang bertindak sebagai penyegar, pelembap, penegang dan pencerah
✔ Mengurangkan lingkaran gelap dan garis halus


KANDUNGAN 24K VITA ESSENCE VASIA :
1. Gold Foil
2. RO Water
3. Aloe Vera Extract ( aloe Barbadensis Extract)
4. Polysorbate 20
5. Garmaben II 6. Glycerine
7. Sodium Hyaluronate 8. Laricyl ( Butylane Glycol & Fomes Officinatie ( mushroom extract)
9. Ammonium
10. Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer


CARA PENGGUNAAN 24K VITA ESSENCE VASIA :
1- Sapukan dan ratakan ke seluruh wajah, sekitar mata dan leher 


1 comment :

  1. http://timelessbeautyregimen.blogspot.com/
    Go here if you wanted to buy V'asia n Jamu Jelita with affordable price :)

    ReplyDelete