BannerFans.com

kami menjual produk kecantikan dan juga kesihatan dengan harga borong dan dijamin original. Harga yang kami tawarkan amat berpatutan. Anda boleh membeli secara runcit,dan borong mengikut harga yang kami tetapkan. Sebarang pertanyaan dan tempahan sila sms/wasap 013-9412360

berita oh belog

28 November 2012

SF BEAUTY

PALING MURAH DI PASARAN

PROMOSI SF BEAUTY RM80 UNTUK PENGHABISAN STOK..

SO AJAK KAWAN-KAWAN ANDA YANG MANE BERMINAT UNTUK MENCUBA PRODUK SF BEAUTY DENGAN HARGA ISTIMEWA.

(UNTUK DAPATKAN HARGA ISTIMEWA SMS SAYA)


Mengandungi Vitamin E utk merawat muka dengan menghilangkan jerawat,jeragat,bekas jerawat, mengecilkan pori-pori serta mencerahkan kulit muka anda.

(bagi yang kulit berjeragat dan pigmentasi sangat lah di syorkan)

Kelulusan KKM



SF beauty telah mendapat kelulusan KKM. Anda tidak perlu meraguinya kerana tiada bahan merbahaya dalam produk ini. Boleh semak status kkm dengan Biro Pengawalan Farmaseutikal.
                                                   
                                                    (NO KELULUSAN KKM YANG LAMA)

SF beauty Soap : NOT 120602463K
SF Day Cream     : NOT 120602461 K
SF Ninght Cream: NOT 120602462 K

NO KELULUSAN KKM BARU (2012)

SF Day Cream : NOT130401768K
SF Night Cream : NOT130401769K
SF Facial soap : NOT130401770K
SF Moisturizing Soap : NOT130402992K








FULL SET 
promosi : RM80


TRIAL SET 
RM55

untuk kesan yang lebih baik pakai bersama serum a-dha


1 SET SF BEAUTY DENGAN SERUM A-DHA HANYA

RM115


 TESTIMONI




Ramuan produk ini dibuat dari bahan2 semula jadi.. tumbuh-tumbuhan dari pergunungan.. yang dahulunya dijual secara perseorangan, dan dikenali dari mulut ke mulut.Setelah itu kebaikan produk Sf Beauty ini telah tersebar
dan dikenali di seluruh negeri Kelantan.Rata-rata pengguna yang telah memakainya amat berpuas hati dengan keberkesanan
produk ini yang dikatakan telah dapat menyelesaikan masalah kulit wajah masing-masing.Pada masa kini produk ini telah mula dikenali dan bergerak secara sendirinya
melalui jaringan para pengguna yg telah berpuas hatidengan set penjagaan Sf Beauty.  Sehinggakan secara langsung mendapat sambutan olehpengguna dari seberang. Iaitu seperti Indonesia dan Brunei Darulsalam.
Sehingga kini produk ini semakin HOT di Kelantan..Produk ini diperbuat dari ekstrak buah buahan dan
rempah ratus yang terpilih. Buat sementara waktu produk ini tidak
dijual dipremis-premis komersil, tetapi ianya hanya boleh dilangganisecara ONLINE melalui PENGEDAR yang diiktiraf oleh syarikat Sf Beauty.
-PERHATIAN-Pelanggan yang di hormati..tidak semua kulit wajah yang mendapat keberkesanan serta merta.Terpulang pada kulit wajah masing-masing..
dan juga ada kulit wajah yang tak sesuai dan serasidengan produk ini. Oleh itu, bagi para pengguna yang kulit wajahnya terlampau sensitifadalah tidak digalakan...Tapi kalau tak cuba mana nak tahu kan?Jadi, selamat mencuba..!!
Soalan
kenapa sebahagian pengguna merasa tidak selesa akibat kesan merah,penggelupasan,gatal-gatal di awal penggunaan produk Sf Beauty?
kerana kandungan asid buah yg terdapat pada sabun pembersih Sf Beauty dan krim malam.. ianya bertindak membantu menanggalkan sel-sel kulit mati pada wajah. kerana sel-sel mati sebelum ini tidak gugur dengan sempurna lalu bercampur serta bertindan dengan sel-sel baru punca kepada kulit menjadi kusam, tona tidak sekata dan berjerawat. apabila menggunakan pembersih muka kulit akan merasa pedih kerana keaadaan lapisan sel kulit mati bercampur aduk ini terangkat bersama.. namun dia ia bersifat sementara sahaja.. kerana sel-sel baru akan tumbuh lebih sihat dan segar. apabila kulit mendapat lebih oksigen dan bernafas lebih sempurna, ia akan memberi peluang kepada jaringan kolagen semula jadi terbina secara optimum. hasilnya kulit wajah akan lembab dan anjal ...jangan risau Sf Bauty tiada bahan kimia..!
******
Soalan yang selalu Di aju oleh pelanggan Untuk pengetahuan semua..bahan-bahan mentah untuk Sf Beauty ini diterbangkan khas dari Indonesia.. Ramauan tambahan di adun di kelantan (Kota Bharu )tapi jangan risau.. semua kandungan yg terdapat dalam produk ini halal dan selamat di gunakan.tiada bahan kimia yg merbahaya.. sudah mempunyai kelulusan KKM dan beberapa pelanggan saya sudah membuat pemeriksaan sendiri( terdiri dari beberapa pegawai jabatan Kimia ) Alhamdulillah semuanya berjalan lancar.. dan mendapat kepercayaan dari pihak berkenaan..jangan was-was menggunakan produk Sf Beauty
* mendapat kebenaran dari pihak stokis Sf Beauty *

*****
Panduan Penggunaan.
-cuci muka dengan sabun 2 kali sehari- gunakan krim siang ( waktu siang)- gunakan Krim Malam ( waktu malam)
jika awal penggunaan muka terasa pedih, hentikan mengguna krim malam tetapi teruskan krim siang dan sabun seperti biasa..selepas 2,3 hari gunakan semula krim malam.. antara kesan awal penggunaan..merasa gatal di tempat yg bermasalah dan mengelurkan banyak minyak berlebihan ( kesannya hanay sementara waktu sahaja tempoh percubaan 2 minggu pertama)
berapa lama hasilnya..1-3 minggu pertama sudah mendapat hasil yg memuaskan..


hati-hati dengan produk sf tiruan

untuk dropship sf beauty sms saya segera

PERHATIAN!


Pelanggan yang di hormati,

januari 2013
Sehingga saat ini SF Infinity resources tidak pernah menukar BRAND atau PACKAGING sf beauty lagi. kami masih lagi menggunakan packaging lama iaitu PLASTIK dan juga masih berjenamakan SF BEAUTY dan tiada lagi packaging Kaca.(arahan KKM).
Diharap pengguna tidak terkeliru dengan maklumat maklumat palsu yang disebarkan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab dan bijak dalam membuat keputusan untuk membeli.
Pesanan daripada pihak pengurusan SF Beauty.


No comments :

Post a Comment