BannerFans.com

kami menjual produk kecantikan dan juga kesihatan dengan harga borong dan dijamin original. Harga yang kami tawarkan amat berpatutan. Anda boleh membeli secara runcit,dan borong mengikut harga yang kami tetapkan. Sebarang pertanyaan dan tempahan sila sms/wasap 013-9412360

berita oh belog

28 November 2012

D' QISTEE SKIN CARE 3 IN 1

PALING MURAH DI PASARAN


RM100

SET JIMAT 3 IN 1 
HARGA PASARAN  :    3 IN 1 - SM RM120.00 / SS RM135.00
ITEM/KANDUNGAN:

1. Day Cream (10gm) - SM RM49.90 / SS RM59.90
2. Night Cream (10gm) - SM RM49.90 / SS RM59.90
3. Honey Soap (65gm) - SM RM39.90 / SS RM49.90

TESTIMONI




D'Qistee Skin care dirumus khas bagi merawat kulit kusam, berjerawat dan berjeragat. Produk 3 dalam 1 ini amat berkesan dan mula mendapat perhatian ramai pengguna. Terbukti secara klinikal ia tidak mengandungi hidrokuinon. Ia dirumus khas dengan menggunakan pati herba, serbuk mutiara dan madu. Pengguna akan dapat merasai perubahan kulit wajah setelah menggunakannya secara teratur. Kulit akan kelihatan segar, bersih dan halus gebu, Produk ini telah menjadi pilihan ribuan pengguna dalam masa yang amat singkat dan kami juga telah mempunyai beberapa agen yang asalnya pengguna dan kini mereka telah menjadi pengedar.

KRIM SIANG (Day Cream) - KKM:NOT100802184K
Day Cream (10gm)


Dipakai setiapkali keluar rumah pada siang hari. Sapu krim sehingga meresap ke dalam kulit.   Ia mengandungi UV protection yang berupaya melindung kulit wajah daripada pancaran sinar matahari. Ia juga membantu merawat masalah jeragat di mana kandungan madu dan herba yang mengandungi Vitamin B, C dan anti-oksidan dapat meneutralkan radikal bebas.  Meningkatkan pengeluaran kolagen dan elastin kulit.  Jika dipakai berterusan kulit akan kelihatan sekata, tiada bintik-bintik hitam dan menghalang kulit dari kekeringan.

Cara penggunaannya:
Dipakai selepas mencuci muka pada waktu pagi, tengahari dan selepas keluar rumah. Tidak mengandungi hidrokuinon, bahan utama adalah ekstrak kunyit, temu dan madu.


KRIM MALAM (Night Cream) - KKM:NOT100802185K
Night Cream (10gm) 


Membuang sel-sel mati, noda hitam, parut jerawat, mencerah, menggebu dan menghaluskan kulit. Ia juga boleh dipakai di bawah mata agar kulit cerah serata.

Cara penggunaannya:
Dipakai ketika hendak tidur, sapu dikeseluruhan wajah hingga meresap kedalam kulit. Ia mengandungi serbuk mutiara dan madu putih yang berfungsi membersihkan sel-sel mati, mengecutkan jerawat, menghilangkan parut, mengurangkan pigmentasi kulit dan menghindarkan kulit dari kekusaman.  Madu putih (Kelulut) mengandungi anti oksidan yang berfungsi memberi keanjalan pada kulit, menutup pori-pori kasar dan menghilangkan garis halus pada wajah.


SABUN MADU (Honey Soap) KKM:NOT100802186K

Honey Soap (65gm)


Digunakan untuk menghilangkan kesan parut dan sel-sel mati dikulit wajah. Ia juga dapat merawat kulit kusam dan memberi keanjalan serta kelembapan pada kulit. Ekstrak madu, kologen dan vitamin E yang terkandung dapat merawat kulit secara semulajadi.

Cara penggunaannya:
Membasahkan sabun dengan air dan gosok sehingga berbuih kemudian sapu
ke wajah hingga leher. Boleh dignakan di seluruh badan kerana ia juga dapat merawat jerawat di badan dan melicinkan kulit badan.

Boleh digunakan sekerap yang mungkin.  Bagi kulit berjerawat dan berminyak anda disarankan membersih kulit dengan kerap.  Kandungan madu dan Vitamin E dapat memberi kelembapan pada kulit wajah.




1 comment :