kami menjual produk kecantikan dan juga kesihatan dengan harga borong dan dijamin original. Harga yang kami tawarkan amat berpatutan. Anda boleh membeli secara runcit,dan borong mengikut harga yang kami tetapkan. Sebarang pertanyaan dan tempahan sila sms/wasap 013-9412360

berita oh belog

31 March 2013

AURA WHITE GLUTA COLLAGEN 400,000MG

PALING MURAH DI PASARAN

♥ ♥Haa Uolls Nak Tau Rahsia CANTIK HANEZ SURAYA yang sekarang Tercalon TOP 5 Artis Baru Wanita ANUGERAH BINTANG POPULAR Sheolls memang CUN & GEBU SANGAT even Tanpa Makeup cos Hanez salah seorang pengguna AURAWHITE tau !!♥ ♥


RM120 SAHAJA






RM130

PRODUK PENCERAHAN KULIT YANG PERTAMA DI MALAYSIA MENGGABUNGKAN 3 STEM SEL DARI TOMATO, APPLE & ROSELLE BERSAMA GLUTATHIONE DAN TILAPIA KOLAGEN

Produk pencerahan kulit yang harus dicuba, menghapuskan kekusaman, mengembalikan keserian dan kelembutan kulit secara keseluruhan. Satu-satunya produk keluaran Malaysia yang menggunakan teknologi stem sel hasil gabungan 3 jenis tumbuhan/buah - tomato, epal dan roselle serta ditambah dengan kehebatan lain, L-glutathione dan kolagen ikan talapia!

Dengan ramuan berkualiti premium yang diadun bersama bahan semulajadi terbaik seperti lemon, turnip, strawberi, maquiberry, betik, sarang burung, astaxanthin dan pinebark, pastinya gabungan mantap yang memberikan 3 kali kuasa pencerahan kulit malah berupaya merangsang penjanaan sel-sel kulit baru serta memperbaiki tekstur kulit agar lebih halus, lembut dan sekata hanya dalam 14 HARI !!




CARA MAKAN AURAWHITE:

1. CAMPURKAN 2 scoop AURAWHITE bersama 120ml air sejuk atau air masak juga boleh menggunakan jus buah-buahan kesukaaan . Tidak digalakkan menggunakan air panas kerana dikhuatiri zat-zat aktif akan mati dan hilang

2.kemudian goncangkan shaker tersebut dan sedia utk diminum

3. Jauhi minum / makan dari sumber yang mengandungi kafein seperti kopi, teh dan sebagainya kerana kajian menunjukkan kafein mampu menghilangkan zat aktif dan tidak baik untuk kecantikan kulit.

4. WAJIB minum air masak / mineral /air bersih sekurang-kurangnya 3-5 liter sehari untuk kadar serapan yang cepat dan kesan yang pantas.

5. Cara yang sesuai untuk pengambilan AURA WHITE adalah semasa perut kosong krn memudahkan nutrisi utk menyerap kedalam tubuh. Di sarankan ambil pada waktu pagi (2 jam sebelum sarapan) dan malam sebelum tidur (2 jam selepas makan malam)

** ATAU BOLEH AMBIL 1 SCOOP, 2 KALI SEHARI SEMASA PERUT KOSONG, IKUT KEMAMPUAN MASING2...KEMAMPUAN DR SEGI KEWANGAN
2 SCOOP 2 KALI SEHARI SURE LG CEPAT HASILNYA...

** Period stop minum..Hari ke 4 period blh mula minum..
Untuk preggy mum 4 bulan ke atas dh blh mula minum Aurawhite

** Selepas pengambilan Aurawhite elakkn minum minuman yang mengandungi Kafein dan Berkarbonat




KEISTIMEWAAN AURA WHITE GLUTA COLLAGEN 400,000MG 
- 50% pencerahan ketara dalam masa hanya 1-2
- memulihkan kulit rosak, berparut, kusam dan bermasalah
- menjadikan kulit lebih anjal dan elastik serta lembab
- mengurangi kedutan dan garis2 halus
- mengecilkan pori2 kulit
- menguat dan mencantikkan kuku dan rambut
- meningkatkan sistem imunisasi badan
- mengurangi radikal bebas dan toksin di dalam badan
- mengatasi masalah jerawat dan jeragat
- mengurangi sakit radang/sendi
- mengandungi prebiotik dan 3 kali stem sel
- sesuai untuk ibu hamil dan menyusui bayi
- membekalkan tenaga optimum sepanjang hari
- mengurangi kolesterol
- menghapuskan parut, tumit merekah dan selulit
- meningkatkan kualiti tidur
- sesuai untuk lelaki dan wanita 


Beberapa persoalan yang sering ditanya pengguna:

a). 1 jar tu brapa gram? Tulis 500gm, tp kenapa isi ia 400,000mg?
- Sebab ia termasuk berat jar/bekas ia.. isi kandungan memang 400gm=400,000mg

b). 1 jar tahan brapa lama?
- Bergantung cara pengambilan. Jika sekali sehari, tahan 2 bulan. Tapi permulaan amal, di sarankan minum lah 2 kali sehari, pagi dan malam. Jadi ia tahan untuk sebulan.. Nak kesan bagus dan cepat kan, jadi minum banyak2 sikit..hehe.. (air bersih juga minum secukup nya ye..)

c). Rasa ia macam mana ye?

Berperisa lemon berry bukan sahaja enak diminum tetapi membekalkan 
khasiat yang tinggi untuk mengekalkan kecantikan dan kesihatan dalam satu masa.

d). Jar tu plastik ke tin? Kang berkarat lak, bahaya tu..
- Bekas plastik yang cantik, macam tupperware.. Dah habis isi nanti boleh gantikan dengan biskut..hehe..

e). Alahan seafood/resdung boleh ambil?
- Boleh. Kolagen ia dari sumber akuatik - ikan talapia, tiada unsur marin. Bahan2 lain dari ekstrak buah juga sarang burung.. sangat bagus untuk kesihatan dalaman selain untuk mencantikkan kulit..

f). Jika ada penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis atau jantung boleh minum ke?
- Aura white selamat untuk semua. Ia minuman bernutrisi bebas gula dan pengawet. Jika makan ubat, jarakkan masa pengambilan. Jika bimbang berlakunya tindakbalas yang teruk, cuba minum dengan dos yang sedikit dulu, setengah scoop..

g). Berapa lama nak nampak halus, cerah, gebu ni?
- Jika konsisten 2 kali sehari, jaga pemakanan dan badan sihat, tentunya kesan terserlah pada kulit dalam tempoh 2 minggu sahaja!!

h). Jika berhentikan pengambilan kulit jadi kusam semula ke?
- Badan kita ni terdedah dengan radikal bebas setiap hari.. proses penuaan juga berlaku setiap saat. Beza nya jika kita mengambil nutrisi yang cukup, proses itu semua dapat dilambatkan.. Dan Aura White salah satu pilihan minuman tambahan yang sangat bagus, sebahagian dari cara anda untuk lebih muda dari usia.. Contoh mudah, kita nak bersih dan segar mestilah mandi setiap hari.. Apa jadi jika sehari tak mandi atau seminggu, apa lagi jika sebulan tak mandi? 

FORMULA LENGKAP
Diperkaya dengan antioksidan yang sangat tinggi membantu melambatkan penuaan kulit. Ia membantu menyerlahkan kecantikan kulit, mengurangkan radang serta berupaya memulihkan sel tisu.

RASA YANG LAZAT
Berperisa lemon berry bukan sahaja enak diminum tetapi membekalkan 
khasiat yang tinggi untuk mengekalkan kecantikan dan kesihatan dalam satu masa.

TANPA BAHAN TAMBAHAN
100 % semulajadi dan selamat ,tiada tambahan gula, bahan pengawet, pewarna atau perisa tiruan. Bebas hormon,steroid dan bahan kimia oleh SGS.



No comments :

Post a Comment