BannerFans.com

kami menjual produk kecantikan dan juga kesihatan dengan harga borong dan dijamin original. Harga yang kami tawarkan amat berpatutan. Anda boleh membeli secara runcit,dan borong mengikut harga yang kami tetapkan. Sebarang pertanyaan dan tempahan sila sms/wasap 013-9412360

berita oh belog

03 August 2013

AURA WHITE CHOCOLATE

AURA WHITE CHOCOLATE



RM130
(harga pasaran : RM150)


CERAH CANTIK & GEBU DALAM 7 HARI UOLSS!!
INFO AURAWHITE CHOCOLATE INDULGENCE :


-->Ia adalah dark chocolate 100% dari Cocoa Bean Organic yang di proses dengan teknologi nano dimana ketika dibancuh ia tidak berketul jadi penyerapan nutrisi pada tubuh lebih sempurna.
-->Flavonoid dalam coklat mempunyai sifat antioksidan yang kuat yang dapat melindungi terhadap penyakit-penyakit degeneratif.


-->Minuman ini sangat berkhasiat selain berperisa coklat yang lazat ia juga mengandungiprotein yang tinggi , nutrisi optimum, tiada gula atau pewarna tambahan.
-->Bahan utama yang lain antaranya adalah L-Glutathione,Tilapia Kolagen, Co Enzyme Q10, Hyaluronic Acid, Omega 3 Salmon Fish, Pearl Powder,Pitera & sebagainya. Kesemua bahan ini di gabungkan dapat menbantu kecantikan & kesihatan anda dari hujung rambut hingga hujung kaki.

-->Saranan adalah untuk mengambil AURAWHITE CHOC pada waktu pagi dan AURAWHITE LEMON BERRY 900000MG pada waktu malam untuk keberkesanan lebih hebat!Bancuh dengan air sejuk untuk rasa yang ummphh yummylicious!
-->Sesuai untuk lelaki & wanita.
-->Langkah Hebat Untuk Kekal Hebat Hanya yang Terhebat dari AURAWHITE BEAUTY! 

No comments :

Post a Comment