BannerFans.com

kami menjual produk kecantikan dan juga kesihatan dengan harga borong dan dijamin original. Harga yang kami tawarkan amat berpatutan. Anda boleh membeli secara runcit,dan borong mengikut harga yang kami tetapkan. Sebarang pertanyaan dan tempahan sila sms/wasap 013-9412360

berita oh belog

24 February 2013

SET EDELWEISS WHITENING



1 SET : RM180
(PALING MURAH DIPASARAN)

congratulation!! you can say hello to brighter skin.
98.33% menunjukkan keberkesanan yang akan berlaku pada kulit dengan kecerahan,licin dan mulus.
98.18% menunjukkan skala kecerahan n kulit menjadi sedikit pink.

PRODUK ANTARABANGSA YANG MEMBERI KESAN KECERAHAN YANG TIADA TANDINGAN.

Giffarine Edelweiss Whitening Facial Foam
pencuci muka Edelweiss  sepenuhnya membasuh jauh sebum berlebihan, liang-tersumbat serpihan dan semua kesan make-up. Berbuih halus dan mudah untuk bilas-off meninggalkan kulit rasa bersih, lembut, segar dan dihidratkan semula tanpa rasa kekeringan selepas mencuci. BHA perlahan-lahan menghapuskan sel-sel kulit mati untuk mendedahkan kulit baru manakala Alpinia Putih membantu mengembalikan keserian kulit.

Arah: Picit buih pada tapak tangan, tambah air dan memohon seluruh muka anda. Bilas dengan teliti. Elakkan sentuhan dengan kawasan sekeliling mata. Gunakan setiap hari, pagi dan petang. Untuk hasil yang optimum, gunakan dalam gabungan dengan produk-produk lain dalam Siri Pemutihan Edelweiss.

Giffarine Edelweiss Whitening Serum

Formula pekat lagi lembut Edelweiss Pemutihan Serum direka khas untuk menangani kegelap kulit. kandungan Penting kompleks aktif semulajadi; ALPAFLOR © Edelweiss EP, Alpinia Putih, Achromaxyl dan Vitamin B3, menapis kulit dan perubahan dari kusam dan gelap kepada kulit cerah dan cahaya dengan seri putih semulajadi. Bahan-bahan tambahan Asid Polyglutomic dan Schizophyllan membuat kulit lembut dan halus dan sebagainya.

Arah: Sapukan serum seluruh muka bersih dan leher, pagi dan sebelum tidur. Untuk hasil yang optimum, gunakan dalam gabungan dengan produk-produk lain dalam Siri Pemutihan Edelweiss.


Giffarine Edelweiss Whitening Protective Day Lotion SPF 50 PA+++
Mewah dan melindungi kulit anda dengan Edelweiss Losyen Hari Pemutihan Perlindungan. Dengan SPF 50 PA + + +, hari ini losyen pelindung ringan menyediakan perisai terbaik dari UVA dan UVB yang merosakkan. Bersepadu dengan pemutihan harta ALPAFLOR © Edelweiss EP dan Alpinia Putih, kulit kelihatan dan berasa licin dengan cahaya semulajadi.

 Arahan: Selepas pembersihan pada waktu pagi, sapukan krim di seluruh muka dan leher. Untuk hasil yang optimum, gunakan dalam gabungan dengan produk-produk lain dalam Siri Pemutihan Edelweiss.


Giffarine Edelweiss Whitening Overnight Cream
Memutihkan kulit anda semasa anda tidur dengan Krim Pemutihan Edelweiss Semalaman. ALPAFLOR © Edelweiss EP, Alpinia Putih, Achromaxyl dan Vitamin B3 kelihatan mengembalikan keserian kulit. Asid Polyglutomic membantu meningkatkan tahap kelembapan yang lebih, kulit semula jadi muka putih. Krim khas dipertingkatkan dengan Ekstrak Honeydew Kapas dan Asetil Tetrapeptide-15 untuk kerengsaan kurang, maka sesuai untuk kulit sensitif.

 Arah: Sebelum tidur, sapukan krim seluruh muka bersih dan leher. Untuk hasil yang optimum, gunakan dalam gabungan dengan produk-produk lain dalam Siri Pemutihan Edelweiss.

PERHATIAN : DI ATAS PERMINTAAN YANG TINGGI DAN MENGGALAKKAN. KAMI
BERHARAP ANDA TEMPAH DAHULU PRODUK EDELWEISS KERANA DI LUAR JANGKAAN KAMI LARIS SETIAP HARI DAN STOK AMAT2 TERHAD.

No comments :

Post a Comment