BannerFans.com

kami menjual produk kecantikan dan juga kesihatan dengan harga borong dan dijamin original. Harga yang kami tawarkan amat berpatutan. Anda boleh membeli secara runcit,dan borong mengikut harga yang kami tetapkan. Sebarang pertanyaan dan tempahan sila sms/wasap 013-9412360

berita oh belog

22 August 2013

BUST UP CREAM (KRIM PAYUDARA BERHERBA)


RM45

K brothers Bust Up Cream Firming & Growth adalah cream pembesar payudara dengan kandungan protein susu dan vitamin dari hebal dan ekstral semulajadi membantu menjaga bentuk payudara dan kekenyalan. Formula spesial berisi vitamin yang akan menaikkan menyerap, sehat untuk dada tanpa kesan sampingan.
 
CARA PAKAI : Usapkan krim di dada dan p dengan lembut ke dada, sampai krim terserap secara sempurna. Gunakan dua kali, setelah mandi di pagi dan malam sebelum tidur .

 BUST UP CREAM FIRMING AND GROWTH ,MILK PROTEIN AND ESSENSE VITAMIN

ORIGINAL : BEKAS YANG DIGUNAKAN UNTUK MENJAGA KUALITI PRODUK SEPERTI GAMBAR DIATAS

Bust UP Cream 
Massage Cream
BUST FIRMING & GROWTH
MILK PROTEIN & ESSENTIAL VITAMINS
From herb and plant extracts

GUARANTEED RESULTS

DIRECTIONS:
Apply some cream on the breasts and gently massage into each breast, especially at the base until the cream is completely absorbed. Use twice daily, after shower in the morning and night.Bust firming Massage Cream with Essential Vitamins of natural herd and plant extracts help maintain firmness and elasticity. This special formula contains essential vitamins which will be taken up by the receptor site for healthy breast tissue development without any side effects.

Manufactured for K.BROTHERS.NET WEIGHT 80g.
SPECIAL FORMULA FOR BEAUTIFUL BUST


HATI-HATI DENGAN PRODUK TIRUAN

No comments :

Post a Comment