BannerFans.com

kami menjual produk kecantikan dan juga kesihatan dengan harga borong dan dijamin original. Harga yang kami tawarkan amat berpatutan. Anda boleh membeli secara runcit,dan borong mengikut harga yang kami tetapkan. Sebarang pertanyaan dan tempahan sila sms/wasap 013-9412360

berita oh belog

17 May 2013

u-queen


PROMOSI U-QUEEN
paling murah di pasaran di jamin original


RM72


HARGA PROMOSI: RM144.00  minimum 2 KOTAK
HARGA PASARAN : RM 179.80


PROMOSI BELI UQEEN 2 KOTAK UTK SEBULAN
JANGAN LEPASKAN PELUANG INI !!!



TAPI KALAU NAK BELI SEKOTAK:-

HARGA PROMOSI: RM75.00 (PASARAN: RM89.90) 
harga sabah/ sarawak: RM93.90
POSLAJU: RM6.00 (SEM.) RM9.00 SABAH/SARAWAK/LABUAN

Queen yang bermaksud RATU telah diadun menggunakan herba-herba mewah dan terpilih khusus bagi membantu menyelesaikan berbagai masaalah dalaman dan luaran wanita. U-Queen adalah minuman kesihatan yang kaya dengan nilai khasiat, vitamin dan bahan-bahan antiseptik untuk merawat dan memelihara kesihatan tubuh wanita secara total.


KELEBIHAN UQUEEN:-

Ia membekalkan tenaga luaran dan dalaman yang diperlukan oleh wanita berkerjaya masa kini.
Ia membantu mengatasi masalah keputihan dan sengugut,
menguat dan merapatkan otot vagina (mengatasi masalah faraj longgar dan berair),
mengencang payudara dan mengangkat punggung,
memberi seri pada wajah,
melewatkan menopause,
dan mengeratkan hubungan suami isteri,
Ia juga membantu mengecutkan fibroid, cysts dan endometriosis,
mencegah kanser,
melancar / membersih darah serta peranakan.
U-Queen juga dapat membuang toksin, lemak dan angin dari dalam badan dan memastikan badan yang ideal tanpa masalah berat badan serta awet muda sentiasa.
Ia juga secara semulajadi akan mencerahkan kulit dari dalam dan hasilnya akan dapat dilihat selepas sebulan penggunaan.

CARA PENYEDIAAN:-
Tuangkan kandungan satu sachet U-Queen (25g) ke dalam segelas air suam (40°C - 60°C) sebanyak 150ml.
Kacau hingga sebati dan sedia untuk diminum.
Dicadangkan diambil satu jam selepas makan pada waktu malam.
KANDUNGAN & RAHSIA KEBERKESANAN UQUEEN;-
1. Daun Sireh
2. Goji
3. Habbatus Sauda
4.Kacip Fatimah
5.Buah Manjakani
6. Betik
7. Psyllium Husk
8. Ubi Bidadari Putih
9. Rosselle
10.Acerola Cherry
11.Asam Jawa
12.L- Ghulatathione
13.Guarana
14.Honey Bee
15.Tomata
16.Nenas
17.Kolagen Marin

TESTIMONI UQUEEN:-

SHARMILA, TASIK SELATAN

Alhamdulillah dah 4 kotak saya cuba U QUEEN ni memang jadi queen betul , tak caya tanya suami saya hehehehe. Antara perubahan nya: Kulit jadi lebih bersih & semakin cerah. Alhamdulillah setelah 3 sachet saya makan, saya mula perasan pecah2 dibuku lali tumit saya hilang dan kesan luka yang hitam dibwh buku lali semakin pudar dan kulit saya semakin bersih serta tiada parut2 kecil (ditegur oleh suami..hehehe syoknya)..alhamdulillah! Hubungan suami isteri?...faham2 sendiri lah..cuba dulu, baru tau. Diri rasa bertenaga. Selepas 1 kotak saya cuba, tiba2 saya diserang asma dan terpaksa masuk gas sebanyak 2 kali...kalau ikutkan hati...saya lemah & nak terbaring je....tapi alhamdulillah, saya teruskan dgn kotak yg kedua, (saya minum produk ni selepas 2 jam saya makan ubat spital) walau seminggu saya diserang asma, saya masih bertenaga meneruskan kehidupan harian dan alhamdulillah hari ini kehidupan saya lebih ceria.


NUR AZMAH, KAJANG

Hihi! saya tak pandai nak buat ayat....tapi perubahan yg saya rasa pas amik U-Queen banyak. Dari dalam hingga ke luar, rasa banyak perubahan. Yang pertama rasa bertenaga, kurang rasa mengantuk, pastu tidur kejap rasa dah puas. Saya cikgu sekolah dan mengajar ditingkat 6 tau. Dulu lepas kerja mesti kaki sakit dan kejang...sekarang takde dah. Kalau tak suami lah yg jadi mangsa kena urut. Hihi..pastu jeragat kat muka makin pudar, tubuh badan rasa pejal, suami pun puji….mana-mana bahagian yang kendur makin tegang dan pejal. Faham-faham ajelah bahagian mana kan…hihi...(malu). Yang pasti niat saya utk suami tersayang dan kesihatan tubuh badan...Alhamdulillah...U-Queen memang hebat!

Leny Bt. Abdul Rani, Pengerang Kota Tinggi.

Dua tahun yang lepas, saya terlibat dalam satu kemalangan jalan raya yang menyebabkan saya cedera parah. Tangan dan kaki kiri saya patah. Pada ketika itu juga saya sedang hamil 3 bulan. Saya menjalani 2 pembedahan. Pertama memasukkan besi plate pada kaki sebelah kiri dan 6 bulan selepas itu, saya melahirkan anak secara pembedahan akibat kemalangan tersebut. Bermula saat itu, badan saya terasa tidak berfungsi, kesihatan merosot. Anak dan suami tidak terjaga dan rumahtangga tidak terurus. Saya rasa kecewa dan hampa pada diri saya.
Ianya berlarutan sehingga pada satu hari ketika melayari internet FB, saya terbaca satu artikel khazanah alam yang sangat menarik perhatian saya. Khazanah alam itu ialah U-QUEEN!! Makanan tambahan yang HEBAT yang telah merubah kehidupan saya hingga ke hari ini. Selepas seminggu mencuba U-QUEEN, badan saya terasa ringan, sakit tulang belakang pun berkurangan hari demi hari, dapat melayan anak dan suami dan dapat menguruskan rumahtangga semula. Saya terus mengambil U-QUEEN hingga ke hari ini. Dan setelah beberapa bulan mengamalkan U-QUEEN, kesihatan saya semakin pulih. Suami pun sentiasa memuji keterampilan saya, 'mengancam' katanya.. U-QUEEN menyempurnakan hidup saya. Terima kasih U-QUEEN!!


Siti Mariam Chek Long, Batu Caves, Selangor, 37 tahun.

Pada 13.2.2011 saya telah disahkan oleh doktor mempunyai fibriod, ini adalah kerana period saya yang melebihi 20 hari setiap bulan. Saya terpaksa memakan ubat yang diberikan oleh doktor. Pada satu hari, saya telah diperkenalkan dengan U-Queen. Setelah meminumnnya sebanyak 2 kotak, alhamdulillah, period saya normal seperti biasa. Kulit pula semakin lembap, payudara semakin anjal. Terima kasih di atas keajaiban U-Queen. Cubalah U-Queen anda tidak rugi apa-apa. Malah mendapat kebaikan daripadanya. U-queen menjadikan saya wanita dan isteri sempurna.


PRODUK BUATAN MALAYSIA DAN HALAL
NO KKM 163/5/25 JLD. 119

No comments :

Post a Comment