BannerFans.com

kami menjual produk kecantikan dan juga kesihatan dengan harga borong dan dijamin original. Harga yang kami tawarkan amat berpatutan. Anda boleh membeli secara runcit,dan borong mengikut harga yang kami tetapkan. Sebarang pertanyaan dan tempahan sila sms/wasap 013-9412360

berita oh belog

06 May 2013

abalone 3x collagen gold



RM85
6 botol x 50ml

abalone collagen : 150,000mg

KEISTIMEWAAN
*50% pencerahan ketara dalam masa hanya 1-2 hari
* memulihkan kulit rosak, berparut, kusam dan bermasalah
* menjadikan kulit lebih anjal dan elastik serta lembab
* mengurangi kedutan dan garis2 halus
* mengecilkan pori2 kulit
* menguat dan mencantikkan kuku dan rambut
* meningkatkan sistem imunisasi badan
* mengurangi radikal bebas dan toksin di dalam badan
* mengatasi masalah jerawat dan jeragat
* mengurangi sakit radang/sendi
* mengandungi prebiotik
* sesuai untuk ibu hamil dan menyusui bayi
* membekalkan tenaga optimum sepanjang hari
* mengurangi kolesterol
* menghapuskan parut, tumit merekah dan selulit
* meningkatkan kualiti tidur
* sesuai untuk lelaki dan wanita

Produk pencerahan kulit yang harus dicuba, menghapuskan kekusaman, mengembalikan keserian dan kelembutan kulit secara keseluruhan. Satu-satunya produk  yang menggunakan kolagen abalone sejuk.


Kolagen diekstrak daripada abalone sejuk adalah kolagen segar. Atau kolagen I (Kolagen larut asli) adalah satu struktur tiga baris (Helix Triple) Ekstrak kolagen segar. Memerlukan proses khas menggunakan penyejukan 4-8 ° C, yang disebut sebagai "sejuk-ditekan" (Perahan Sejuk) untuk mengekalkan struktur kolagen. Pengeluaran perlu dikawal untuk mengelakkan pencemaran kuman.

  • kolagen diekstrak sejuk.
  • Struktur molekul agak utuh. Dan dekat dengan kolagen kulit. Lebihan kolagen diekstrak dengan cara lain.  
  • Boleh diserap melalui kulit. Kolagen sejuk. Boleh menembusi ke dalam lapisan kulit melalui kelenjar peluh dan folikel rambut.  
  • Fleksibiliti kulit menjadi terhidrat itu. Kerana ekstrak kolagen membantu melambatkan kemerosotan kedutan kulit. Kolagen dalam dermis, Merangsang sel-sel kulit baru. Dan mengurangkan kerengsaan kulit juga.  
  • Mempunyai keupayaan untuk menyembuhkan luka.
  • Kolagen diekstrak daripada abalone sejuk

kolagen boleh dihasilkan daripada haiwan hidup. Tetapi hari ini, dengan kepentingan kolagen diekstrak daripada abalone segar. Kerana kajian telah dijumpai, Kolagen abalone hidup boleh meningkatkan bilangan sel-sel dalam pertumbuhan. Meningkatkan bilangan sel-sel. Termasuk penjajaran sel-sel yang lebih baik daripada kolagen lembu segar.

Pengetahuan. kolagen albumin. Kelihatan seperti gegelung bergelung poli-peptida tiga-kekusutan bersama-sama dengan saling gentian dalam dermis. Bertindak sebagai struktur sokongan untuk kulit. Membantu mengekalkan kulit yang licin dan kukuh. 



No comments :

Post a Comment