BannerFans.com

kami menjual produk kecantikan dan juga kesihatan dengan harga borong dan dijamin original. Harga yang kami tawarkan amat berpatutan. Anda boleh membeli secara runcit,dan borong mengikut harga yang kami tetapkan. Sebarang pertanyaan dan tempahan sila sms/wasap 013-9412360

berita oh belog

25 December 2012

SNE BEUTSKIN ESSENCE

BEUTSKIN ESSENCE CAPSULE
HOT SELLING (RECOMMENDED)


RM210





Beutskin Essence

* Antara artis yg mengamalkan BE ini ialah Adira AF, 

500mg x 60 capsules
No.Pendaftaran KKM: MAL08031430TR

HALAL
Boleh: Diambil seawal umur 13 tahun
Boleh : Ibu2 yang menyusu baby dan juga yang dalam pantang
Tidak Boleh: Diambil oleh wanita mengandung
Cara makan: 2 biji sehari (sblm tidur) atau
: 4 biji sehari (siang & malam)
Tiada pantang larang, tiada kesan yg merbahaya, tidak merosakkan buah pinggang, selamat diambil dan jika mengambil sebarang supplement hendaklah makan 1jam sebelum makan supplement/mknn (Diambil semasa perut kosong)


Kandungan: Pati Tomato (Lycopene), Kudzu Tropika Radix Puerariae Lobata, Grape Seed Oil, Lycopene, Pine Nut Oil, Beeswax DAN Minyak Biji Seabuckthorn

8 FAKTOR UTAMA
1. Menyingkirkan toksin & mencantikan kulit
2. Mengembalikan kelembutan dan keanjalan kulit serta tubuh
3. Mengalakkan pertumbuhan sel-sel baru dalam badan
4. Menstabilkan fungsi hati, buah pinggang dan ovari
5. Anti-pernuaan dan mengurangkan kedut halus
6. Warna kulit rata dan memutihkan pigmen
7. Menguatkan fungsi lindung-diri kulit.
8. MENGANJALKAN BREAST DAN PUNGGUNG DISAMPING MEMERAHKN PUTING

Beutskin Essence dirumus dengan menggunakan ramuan platinum daripada esens tumbuhan yang unik dan digabung dengan penggunaan teknik ekstraksi supercritical CO2, berupaya menguraikan melanin dan pigmen kuning pada kulit dengan cepat demi memutihkan dan memperbaharui sel badan secara keseluruhan. Ia menggalakkan metabolisme sel dari dalam ke luaran supaya membolehkan badan menjadi lebih sihat dan memperolehi kulit yang lebih cerah. Ia juga membebaskan enzim-enzim aktif sel, berkesan untuk menghalang aktiviti penyahasilan dan meningkatkan tenaga sel supaya tisu kulit seluruh badan berfungsi dengan normal.

KESAN-KESAN SELEPAS PENGGUNAAN BEUTSKIN ESSENCE

3 hari
- Menstabilkan fungsi hati dan buah pinggang, kadar peneutralan toksin dalam badan meningkat dengan nyata sekali, kekangan kapilari darah meningkat, hemoglobin meningkat dengan nyata, ketidakseimbangan ’qi’ dan darah dapat diperbaiki dan memulihkan daya.

10 hari
- Keadaan fizikal bertambah baik, sebahagian toksin dalam hati, buah pinggang dan darah dapat disingkirkan, keupayaan anti-pengoksidaan dalam badan meningkat, kapilari darah menjadi lebih lembut, memulihkan dan meningkatkan kekenyalan dinding darah pada masa yang sama menyelaras fungsi ovari.

30 hari
- Toksin pada organ dalaman badan dapat disingkirkan lalu dipenuhi dengan bekalan nutrien yang diperlukan, keupayaan baik-diri kulit dipulihkan dan ditingkatkan, fungsi peredaran mikro pada kulit diselaraskan secara efektif.

60 hari
- Meningkatkan liang-diri kulit, keupayaan daya penahanan kulit meningkat, fungsi endokrin bertambah baik dan teratur, perubahan daripada kulit yang berwarna kuning gelap kepada kulit cerah berseri-seri.

90 hari
- Lebihan lipofusin dan radikal bebas dalam badan disingkirkan, sel-sel menjadi aktif dan keanjalan kulit dipulihkan lalu mengembalikan wajah yang cantik dan kelihatan muda.

Penggunaan jangka masa panjang :-
- Metabolisme badan berada dalam keadaan peredaran yang baik, kulit menjadi lembut, licin, sihat, cerah, cantik dan sempurna.

APAKAH YANG KAUM WANITA TAKUTKAN?
Selepas tempoh baligh, seorang wanita akan melangkah ke alam perkahwinan, keibuan dan menopaus.
Setiap hari, wanita moden perlu mengendalikan pelbagai tanggungjawab di antara kerjaya, keluarga dan masa peribadinya. Selain daripada berusaha dalam kerjayanya, mereka turut memainkan peranan sebagai seorang isteri dan ibu, prihatin terhadap pendidikan anak-anak serta pelbagai perkara remeh yang lain, lalu kerap mengabaikan perihal penjagaan kesihatan diri sendiri!
Akibatnya, kesihatan mereka semakin merosot dan muncullah pelbagai simptom. Contohnya, ketidaksamaan endokrin menyebabkan obesiti, gangguan haid (dismenorea, amenorea, haid tidak tetap), simpton klimakterik (insomnia, panas baran, pempigmenan atau kemunculan plak senil) dan masalah-masalah lain berkait kesihatan wanita.
Oleh itu, mencari produk yang dapat melegakan masalah kesihatan wanita merupakan perkara yang sangat penting!

BEUTSKIN ESSENCE yang diformulasi berasaskan 5 teori, di samping menggunakan seabuckthorn yang ajaib sebagai bahan utamanya merupakan berita baik untuk kaum hawa.

BEUTSKIN ESSENCE membekalkan sel kita dengan nutrien yang mencukupi untuk mengaktifkan sel, menyelaraskan sistem endokrin, mencegah dan melegakan ketakseimbangan hormon. Ia juga menentang radikal bebas demi mencegah kerosakan yang diakibatkan ancaman radikal bebas kepada sel badan dan meningkatkan sistem imun dengan menangkis serangan bakteria dan virus, serta membaiki keadaan penyakit genetik.

Kaum wanita, anda harus menjaga kesihatan anda, agar anda sihat walafiat dan mendapat menjaga kesejahteraan orang yang disayangi, serta menjalankan tanggungjawab anda sebagai seorang isteri, ibu dan wanita berkaliber dengan sepenuh hati.DAN Y PALING PENTING CANTIK LG MENAWAN DGN KULIT Y PUTIH MELEPAK.

INFO HEBAT YG PERLU ANDA TAHU LAGI MENGENAI bEUTSKIN eSSENCE

Beutskin Essence bkn shj utk utk dptkan kulit putih kemerahan seluruh bdn..tetapi byk khasiat lain yg perlu anda tahu seperti....
**jika ibu2 yg breastfeed..ia akn perbanykkan susu bdn
** ia bagus utk dalaman wanita seluruh bdn
**ibu2 yang berada di dalam pantang juga boleh amalkan Beutskin Essence +Sne kapsul
** ia juga blh mengetatkan Miss V kita...mlh mencantikkan nya seperti anak dara bg yg dah kawin n yg ada anak...
** ia blh tegang n montokkan breast....
** ia blh firmingkan muka ...n tiada lg dagu berlapis n pipi jatuh..malah pipi akn naik gebu spt dicucuk botox
** ia juga menambahkan rangsangan seksual bg suami isteri
**ia juga menaikkan peranakkan/rahim wanita yg jatuh...
** ia juga minghilang/memudarkan kesan jerawat/jeragat..mlh wajah akn berseri2 dan cantik.....
dan byk lgi....dgn kt..mkn ni +sne kapsul dah mengcukupi bg segalanya..x perlu lg product2 lain.......

ukt kesan yg lg bagus amalkannya sekurang-kurangnya 3 bulan berturut bersama SNE kapsul. 


HARGA PASARAN:
RM240.00/60 biji (1 KOTAK)

No comments :

Post a Comment