BannerFans.com

kami menjual produk kecantikan dan juga kesihatan dengan harga borong dan dijamin original. Harga yang kami tawarkan amat berpatutan. Anda boleh membeli secara runcit,dan borong mengikut harga yang kami tetapkan. Sebarang pertanyaan dan tempahan sila sms/wasap 013-9412360

berita oh belog

06 May 2013

gluta curcuma c-e



RM45

Glutathione (Glutathione). Tripeptide adalah bahan yang terdiri daripada tiga jenis asid amino glutamin, Cysteine ​​dan Glycine, badan boleh membina anda sendiri. Tetapi jumlah itu mungkin tidak cukup untuk membawa kepada pembentukan antioksidan untuk mencegah degeneratif. Sel-sel dalam badan.

Untuk makan glutation boleh diserap melalui dinding usus. Tetapi di bahagian-bahagian lain saluran penghadaman. Dihuraikan kepada pelbagai asid amino glutamin dan Glycine E. C, TC, yang boleh diwujudkan sebagai glutation intraselular baru.

Glutathione pemutihan kulit. kerana proses melibatkan pembentukan pigmen melanin kulit. Dibina di bawah kutikula glutathione badan boleh menghalang Tyrosinase enzim, yang bertanggungjawab untuk pengeluaran melanin dan pigmentasi kulit. Tyrosinase adalah perencat enzim kerana ia akan diwujudkan. Pheonomelanin.

Peranan glutation kepada kulit.

Menghalang melanin pigmen. Pemutihan. Tempat berkurangan.
Anti-oksidan adalah. (Antioksidan), ia mengurangkan kedutan dan menjadikan kulit licin dan tambahan kelaparan jelas glutation untuk bekerja dengan baik apabila digabungkan dengan vitamin C dan vitamin E.




No comments :

Post a Comment