kami menjual produk kecantikan dan juga kesihatan dengan harga borong dan dijamin original. Harga yang kami tawarkan amat berpatutan. Anda boleh membeli secara runcit,dan borong mengikut harga yang kami tetapkan. Sebarang pertanyaan dan tempahan sila sms/wasap 013-9412360

berita oh belog

21 October 2013

coklat minda hijrah


RM45
harga pasaran RM49





Testimoni penggunaPersediaan awal untuk UPSR, PMR, SPM, Peperiksaan Akhir Tahun, Exam Kolej/Universiti? 

MENGAPA MEREKA SUKA BELI COKLAT MINDA?
Kerana anak mereka dari:
Masih tidak boleh membaca, menulis dan mengira walaupun telah 5 bulan bersekolah.. 
Rajin belajar dan siapkan kerja tetapi masih dapat keputusan kurang dalam peperiksaan.. 
Kurang keyakinan diri dan takut menyuarakan pendapat.. 
Amat payah bangun pagi.. 
Pendiam, lambat bertindak dan susah disuruh..
Sentiasa perlu dipaksa untuk membaca dan belajar.. 
Suka menonton tv tapi malas belajar..
Rajin membaca tetapi mengadu tak boleh ingat apa yang dibaca.. 
Pencapaiannya rendah dan tidak meningkat setelah bertahun-tahun.. 
Baik perangai tetapi malas belajar dan pergi sekolah.. 
Malas menghafal Quran dan selalu mengantuk.. 
Klik disini untuk Telah diberi berbagai produk minda dan usaha lain tetapi masih tidak berubah.. 
Prestasi merudum, letih lesu, malas.. 
Lebih menyukai Coklat Minda dari produk2 minda lain..
Coklat Minda juga sesuai untuk bayi.. 
Sesuai untuk pelajar kolej/universiti.. 
Orang dewasa berumur 50an pun berkesan.. 
Bagus juga untuk orang yang tidak mengambil peperiksaan.. 
Mudah mengamuk dan "throw tantrum" bila terusik.. 
Ada hadiri tuisyen yang mahal tetapi pencapaian masih tidak berubah.. 
Lebih menyukai Coklat Minda berbanding produk2 minda lain.. 

Testimoni Bapa


Encik Muhammad Nadzri

En Muhd Nadzri 
Pekerjaan:
Eksekutif Pengeluaran Kilang Elektronik

Pekerjaan isteri:
Guru Sekolah Rendah Kementerian Pendidikan.

Pasangan mempunyai 3 orang anak:
Muhammad Luqman Fikri
Muhammad Imran Fikri
Muhammad Aliff Fiqri



Muhammad Luqman Fiqri Bin Muhammad Nadzri

9 tahun
Sekolah Kebangsaan(Ugama) Seksyen 3,
Shah Alam. 

Simptom

Sering tertidur dalam kereta waktu dalam perjalanan ke sekolah.
Selalu letih dan mengantuk di dalam kelas.
Kurang memberi perhatian semasa di dalam kelas.
Kadar pengambilan Coklat Minda
Mula mengambil Coklat Minda pada awal bulan Jun 2008.
Kadar yang diambil: 2 biji sehari (1 biji pagi, 1 biji petang).
Perubahan


Hanya selepas 2 hari memakan Coklat Minda, tidak lagi tidur dalam kereta waktu ke sekolah.
Tidak lagi ada letih dan mengantuk dalam kelas.
Menurut gurunya beliau kini aktif berinteraksi dalam kelas.
Mendapat tempat pertama di pertengahan Jun dalam Peperiksaan Pertengahan Tahun 2008 
Muhammad Luqman Fikri


Muhammad Imran Fiqri Bin Muhamad Nadzri

7 tahun
Sekolah Kebangsaan Raja Muda, Seksyen 4,
Shah Alam. 


Simptom

Selalu letih dan mengantuk di waktu pagi dalam kereta dan di dalam kelas.
Kurang memberi perhatian semasa dalam kelas sebab tertidur.
Cepat jemu membuat kerja sekolah dan malas belajar.
Menurut kata guru kelasnya beliau seorang yang “moody” dan sensitif serta degil.

Kadar pengambilan Coklat Minda
Mula mengambil Coklat Minda pada awal bulan Jun 2008.
Kadar yang diambil: 4 biji sehari (2 biji pagi, 2 biji petang).

Perubahan

Menunjukkan perubahan dari segi tanggungjawab dan keinginan untuk belajar tanpa disuruh.
Ada perubahan dengan menunjukkan lebih minat dan menumpukan perhatian di dalam kelas.
Ada peningkatan di segi prestasi terutamanya dalam mata pelajaran Sains dan Matematik.
Peningkatan dari segi kreativiti.
Sikap “moody” berkurangan 
Muhammad Imran Fiqri


Muhammad Aliff Fiqri Bin Muhamad Nadzri

3 tahun 

Kadar pengambilan Coklat Minda
1 biji sehari waktu tengahari selepas balik dari rumah pengasuh.
Perubahan

Ketara lebih aktif dan kreatif dari segi ikhtiar untuk mendapat sesuatu.
Bijak berkomunikasi.
Cepat belajar sesuatu yang baru 
Muhammad 
Aliff Fikri

Testimoni Bapa



Encik Rahmat bersama
kembar Zahil dan Zahin Encik Rahmat Bin Bandut
Tel: 019-203 9237

Pekerjaan: 
Peniaga
Pekerjaan isteri: 
Guru Sekolah Menengah Kementerian Pendidikan


Muhammad Zahil Bin Rahmat
Muhammad Zahin Bin Rahmat

Kembar - 7 tahunSekolah Kebangsaan Kuang, Selangor Darul Ehsan. 
Simptom

Awal persekolahan Januari 2008 di kelas KIA (kelas pemulihan) kerana tidak boleh mengeja
Biasa tidur dalam kelas waktu petang di sekolah ugama.

Kadar pengambilan Coklat Minda
Mula mengambil Coklat Minda pada awal bulan Mei 2008.
Dos yang diambil: 4 biji sehari (2 biji pagi, 2 biji petang).

Perubahan


Perubahan dapat dilihat selepas pengambilan 1 botol Coklat Minda.
Tidak lagi sering tidur di kelas petang.
Rajin membaca tanpa di suruh.

Keputusan Peperiksaan Pertengahan Tahun 2008:

Adik Muhammad Zahil
Mendapat tempat pertama dalam kelas

Adik Muhammad Zahin
Dimasukkan ke kelas PERDANA kerana menguasai kemahiran membaca.



Testimoni Bapa



Encik Aziz bersama Athirah 

Encik Aziz Ismail
Tel: 019-278 3435


Pekerjaan: 
Penyelia Kilang

Pekerjaan isteri:
Guru Sekolah Menengah Kementerian Pendidikan


Athirah Batrisyia Binti Aziz

8 tahun

Sekolah Kebangsaan Sungai Kertas, Batu Caves, Selangor Darul Ehsan. 


Simptom

Selalu mengantuk dan tidur didalam kelas.
Lambat menyiapkan kerja sekolah serta kurang reaksi bila ditanya.
Kurang fokus bila guru mengajar.
Kedudukan dalam kelas tempat ke 22 dengan 3A, 2B.
Kadar pengambilan Coklat Minda
Mula mengambil Coklat Minda pada awal bulan Mei 2008.
Dos yang diambil: 4 biji sehari (2 biji pagi, 2 biji petang).


Perubahan
Perubahan kelakuan mula dapat dilihat selepas 5 hari pengambilan Coklat Minda.
Lebih ceria dan cergas
Selalu bersemangat dan ingin cepat ke sekolah.
Lebih suka bertanya.
Mendapat tempat pertama dalam kelas pada Peperiksaan Pertengahan Tahun Jun 2008 dengan 5A. 








surga wanita majakani


MANJAKANI SURGA WANITA


HARGA PASARAN: RM30.00/60KAPSUL
HARGA TAWARAN: RM25.00



MANJAKANI SURGA WANITA CAPSUL SURGA WANITA NRA HERB 3 DALAM 1

Kembalikan mahkota dan kesihatan anda agar kekal menawan.
Kapsul surga wanita adalah ramuan tradisional aceh yang dirumus khusus bagi wanita yang pentingkan kesihatan dalaman dan mengambil berat dalam keharmonian rumah tangga.Ianya dihasilkan dari berbagai-bagai herba yang terpilih diantaranya ialah:

manjakani,
kayu serapat,
kacip fatimah,
senameki,
jemuju dan banyak lagi

Kombinasi herba-herba yang bermutu tinggi ini telah terbukti dapat memecahkan keluhan-keluhan wanita dan mengembalikan kembali kepada bentuk asal.ianya juga dapat melembabkan dan mengaktifkan cairan semula jadi dalam vagina,secara tidak langsung menambah dan membangkitkan ghairah dan menimbulkan gerak denyutan yang istimewa ketika bersama.sehingga kedua belah pihak dapat menikmati kenikmatan yang sempurna.

Wanita yang mengamalkan penggunaan kapsul surga wanita NRA Herb secara rutin akan menemukan kembali mahkotanya.

Khasiat dan Kegunaannya

* Menegangkan dan mencantikkan bentuk payudara
* Menaikkan dan menegangkan bentuk punggung
* Mengempiskan perut
* Mengubati keputihan dan lendir yang berlebihan
* Menghilangkan senggugut dan melancarkan haid
* Mengubati sakit pinggang dan lenguh badan
* Menghilangkan letih dan lesu
* Menambahkan ghairah seksual
* Melambatkan proses monopause
* Merapatkan otot-otot vagina

Cara Penggunaan :

* Untuk memelihara kecantikan dan awet muda makan 2 biji sekali sehari sebelum makan

* Untuk mengubati keputihan dan lendir berlebihan atau merapatkan vagina makan 2 biji 2 kali sehari sebelum makan

* Untuk wanita lepas bersalin makan 2 biji 4 kali sehari pagi dan malam

* Campurkan 3-4 biji kapsul ke dalam 1.5liter air yang mendidih dan setelah air mjadi suam gunakan untuk mencuci vagina.

PERHATIAN
Wanita hamil tidak dibenarkan mengambil kapsul ini
Jika makan kapsul ini dan keluar lendir berlebihan itu adalah normal untuk merawat lendir berlebihan dan merawat penyakit anda

KILO LOSS


RM85
harga pasaran : RM95








02 October 2013

ROYAL SLIM LISHUO MAGIC

ROYAL SLIM LISHUO MAGIC

Anda pernah try bermacam-macam produk kuruskan badan tapi masih tak berjaya? Jom try Royal Slim Lishuo Magic di mana pengasas sendiri berjaya buktikan dia umpama peti ais bergerak dulu, sekarang dah slim. Bukan mudah bukan? Di mana ada kemahuan, di situ ada jalan! Testimoni2 pengguna lain pon banyak. Semuanya betol, x de tipu2. Tak de edit2 dan hak cipta terpelihara!

For info, Enot pelakon chomel Malaysia pon minum dan jual product ni dan berjaya turunkan berat badan dan masih dalam proses penurunan berat badan. Kita doakan semoga dia berjaya mencapai berat yg di idamkan.

Produk sebenarnya dah 3 tahun. Tapi dulu dalam bentuk pil dan di jual secara offline sahaja sebab tak de KKM. Sekarang dlm bentuk serbuk dan ada KKM. So boleh consume tanpa was2. Rasa dan bau epal hijau. Sedap.

1 kotak ada 20 sachet

Harga :
1 kotak - RM110
2 kotak - RM200
3 kotak - RM300

PERCUMA POS
PERCUMA SHAKER

DAH TRY MCM2 PRODUK TAPI KECEWA DGN HASILNYA?!! ~


MEMPERKENALKAN...

★ PRODUK SLIMMING + COLLAGEN PALING HOT DI MALAYSIA!!! ★
RAHSIA ENOT (ARTIS) TELAH BERJAYA TURUN TOTAL 23KG SECARA BERPERINGKAT, TERBUKTI BERKESAN! ANDA BILA LAGI???

ROYAL SLIM Lishuo MAGIC 
1 B0X - WM RM110/ EM RM115
2 BOX - WM RM200/ EM RM210
~FREE SHAKER
~FREE POSLAJU

KENAPA ANDA PERLU AMBIL RSLM
✔ Menjadi kenyang selama 8 jam
✔ Menjadikan waktu makan lebih teratur
✔ Sesuai utk yg mempunyai masalah berat badan yg serious (kesan yg cepat)
✔ Membuang toxin dlm badan 
✔ Mencantikkan struktur kulit
✔ Memperbaiki hormon
✔ Mengecutkan jerawat
✔ Memudarkan jeragat
✔ Memutihkan kulit
✔ Mengandungi COLLAGEN
✔ Boleh diambil oleh pengidap kencing manis & darah tinggi
✔ Sesuai utk Lelaki & Wanita
✔ KKM Approval





















sper-max



RM110
Anda Main Tak Sampai 5 Minit?
Anda Mengalami Pancutan Pramatang?
Adakah Rutin hubungan kelamin Anda Terganggu?
Kena Perli Dengan Isteri Sebab Tak Mampu Memuaskannya?
Zakar Dah Tak Tegang Macam Dulu?
Zakar Lambat Naik dan Lambat teransang ?
Masalah Kelenjar prostat?Pancut Lebih awal sebelum Isteri Inzal?
Isteri Tak Puas dan nak Lagi Tapi Anda Tak Mampu Bagi ?


Satu cara mudah dan berkesan untuk menghentikan Pancutan Pramatang (premature ejaculation)- Tanpa Pil, Tanpa sebarang alat yang menyakitkan,Tanpa suntikan, Tanpa buku- Hanya Dengan Sapuan Gel – 100% Asli- Tanpa ubatan. Hasil segera dan berkekalan untuk masa yang panjang!
Untuk tahan lama (Injuksi Pra-matang)
Hanya memerlukan 5-10minit selepas sapuan sebelum ‘bersama’ isteri
Kandungan campuran botani,vitamin dan herba
TIADA campuran bahan memudaratkan seperti Gambir Serawak
Mampu bertahan LEBIH LAMA dan 70-100 kali penggunaan bagi setiap botol Sper-MAX GEL mengandungi campuran herba yang telah digunakan secara tradisi untuk membantu kesihatan seksual seseorang lelaki. Anda hanya perlu menyapu Sper-MAX GEL dibawah kepala zakar anda dan sekitar pelipat sunat, hanya sekali sahaja sebelum persetubuhan. Hanya gunakan Sper-MAX GEL sebelum persetubuhan sahaja, sekiranya anda tidak merancang untuk bersetubuh pada sesuatu hari itu,Sper-MAX GEL tidak perlu digunakan. Ia tidak mengebaskan zakar tetapi merawat nyilu yang anda hadapi.


Sper-MAX GEL akan menyerap sendiri ke dalam kulit organ lelaki dengan cara yang dikenali di German sebagai Transdermal Delivery System. Kaedah ini amat berkesan untuk penyerapan molekul melalui kulit. Oleh itu, bahan – bahan asli yang telah digunakan turun temurun ini seperti pati dari pelbagai botani, vitamin dan herba akan meresap terus ke dalam tisu zakar anda dengan pantas, tepat kepada sasarannya (saraf sensitif) dan berkesan serta merta. Ianya TIDAK SAMA SEKALImenggunakan GAMBIR SARAWAK di dalam kandungannya.

Dengan Sper-MAX GEL anda tidak perlu:” Berhenti dan bermula, atau memicit zakar anda “” Memicit-micit punggung anda atau melakukan senaman “” Membeli buku, kaset atau pita video yang menghampakan “” Menunggu berhari, berminggu atau berbulan untuk kesannya ”Kelebihan Sper-MAX GEL berbanding produk lain.1. Yang lain cair.. Sper-MAX GEL pekat..2. Botol kecil, Boleh simpan didalam poket3. Produk lain nak kena tunggu lama… gel ini 5 -10 minit sahaja…5. Produk lain Panas/Kebas…Sper-MAX GEL tak panas.. tak kebas…6. Libido Gel tak berbau..
Lihat Testimoni di sini :

http://bit.ly/testimonipelanggan1
http://bit.ly/testimonipelanggan2

Untuk Tempahan >>>

Promosi Hebat Sempena PelancaranJika anda beli sekarang,Harga 1 botol hanya RM110. (Jimat RM10!) Kos penghantaran PERCUMA. (Jimat LAGI!)Beli sekarang, anda akan dilindungi dengan jaminan 100% wang dikembalikan jika tidak berkesan.
*Jaminan wang dikembalikan hanya ditawarkan untuk masa terhad, akan ditutup pada bila-bila masa.

Untuk Tempahan >>>

Stok adalah TERHAD dan Harga Promosi Bakal Ditamatkan bila2 masa sahaja. Sms Sekarang untuk dapatkan Harga Promosi ini.

Apa itu sper-MAX?

Sejenis teknologi gel biru untuk batin lelaki yang pertama seumpamanya di Malaysia.Hanya perlu disapu pada zakar & lakukan urutan biasa.Kesan yang boleh dirasai serta merta.

Apa yang bakal anda rasai dengan sper-MAX?

Mendayung laju lebih 30 minit berterusan tanpa rasa nyilu pada zakar.Ketegangan zakar meningkat lebih dua kali ganda dari biasa.Mendorong nafsu anda ke tahap yang tidak pernah anda bayangkan sebelum ini.Nikmat klimaks yang belum pernah anda rasai sebelum ini.

Apakah suasana yang bakal anda alami semasa kali pertama mencuba sper-MAX?

Isteri anda mengerang tanpa henti sehingga terjerit kepuasan.Badan anda berdua basah dengan peluh berahi kerana dayungan laju 30 minit tanpa henti.Isteri anda begitu buas kerana terkejut dengan kehebatan anda.Isteri anda klimaks berkali-kali semasa anda mendayung laju.Isteri anda akan terbaring keletihan dan anda masih boleh beraksi hebat.

Kenapa anda mesti percaya sper-MAX?

Kami beri jaminan 100% wang dikembalikan jika tiada kesan positif selepas menggunakan Sper-Max!Ia telah diuji secara klinikal, bukan produk tepi jalan.Ia adalah satu teknologi yang pertama seumpamanya di Malaysia.Ia mempunyai kelulusan dari BPFK (Farmasi), gerenti 100% selamat digunakan.Ia 100% hasil kebijaksanaan pengeluar Bumiputera Malaysia.


Anda Risau? Kami jawab segala kerisauan anda.

Risau produk tidak berkesan.

Beli sekarang, anda akan dilindungi dengan jaminan wang dikembalikan 100% jika tiada kesan positif selepas menggunakan Sper-MAX. Kami yakin 100% anda tidak akan menyesal.

Risau produk tidak berbaloi dengan harga.

Kehebatan Sper-MAX bukan terletak pada saiz botolnya, tapi pada kebekerkesanannya. Sekali anda sapu Sper-MAX, anda akan tahu bertapa besarnya nilai Sper-MAX untuk kepuasan anda suami isteri. Satu kepuasan yang tiada bandingnya.

Risau produk tidak selamat digunakan.

Produk berdaftar dengan BPFK (Farmasi), ia dijamin selamat digunakan tanpa ragu-ragu.Risau produk memudaratkan kesihatan isteri anda.

Bahan yang digunakan tidak akan meninggalkan sebarang kesan negatif kepada isteri anda.

Risau identiti anda diketahui umum.

Segala maklumat diri anda tidak akan didedahkan pada umum, ini janji kami.

Risau orang Pos Laju tahu apa yang anda beli.

Jangan risau, deskripsi barang tiada ditulis sesuatu berkaitan ubat kuat atau sebagainya. Anda tidak perlu risau orang pejabat anda tahu jika dipos ke alamat pejabat.

SMS "Sper-MAX" ke 013-9412360 untuk tempahan segera

1. Satu botol tahan untuk berapa lama?Ia bergantung kepada kekerapan penggunaan anda.

2. Ada kesan sampingan negatif kepada isteri?Tiada kesan sampingan negatif kepada isteri anda.

3. Betul ke berkesan?Anda beli sekarang, jika tidak berkesan, kami akan pulangkan 100% wang anda tanpa banyak soal. Kami yakin ianya 100% berkesan!

4. Apakah bahan di dalam gel Sper-MAX?Bahan utama gel Sper-MAX adalah Karbomer , Vitamin C dan A, Pengawal Ekstrak Manis, Ransang Besi dan Tangang Ekstrak Ambar.

5. Ada sebarang pantang larang yang perlu diikut?Tiada sebarang pantang larang semasa menggunakan Sper-MAX.

6. Ada kaedah urutan khas yang perlu diamalkan?Anda akan diberikan dengan panduan mengurut khas di dalam kotak Sper-MAX.

7. Pesakit kencing manis boleh pakai Sper-MAX?Boleh, tiada masalah.

SMS "Sper-MAX" ke 013-9412360 untuk tempahan segera



01 October 2013

lady secretz bust up


Bagi para wanita & para gadis di luar sana yang sudah sekian lama tercari-cari cara mudah, selamat dan cepat menjadikan payudara anda menawan, laman ini ada jawapannya ...

PROMOSI

RM240 RM180 (Semenanjung Malaysia )
RM250 RM190 (Sabah & Sarawak )
PERCUMA SHAKER
PERCUMA PAPER BAG (LIMITED) 
PERCUMA PENGHANTARAN!



Akhirnya anda kini sudah temui satu cara terbaru dan telah TERBUKTI BERKESAN untuk membesarkan dan menawankan payudara anda dengan mudah dan selamat dalam masa amat singkat sahaja. Tak perlu kos tinggi malah tak perlu amalkan petua-petua ‘nenek moyang’ yang tidak berkesan.
Baca segala apa yang ingin disampaikan dalam laman web ini hingga habis! ...








Daripada Meja SOHO : Rabiatul Adawiyah Salleh
Tarikh:  Selasa, Oktober 01, 2013
RE: Rahsia Bagaimana Memiliki Payudara Yang Menawan Dalam Masa Singkat!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera buat rakan bakal wanita ‘gojes’ ku, terima kasih terlebih dahulu saya ucapkan buat anda kerana sudi bertandang ke laman web saya ini.
Mari saya nak tanyakan anda satu soalan ‘cepumas’ buat anda yang bergelar wanita di luar sana tu ...

Adakah anda inginkan payudara yang cantik menawan lagi besar?

Tak payah lah nak bagi jawapan ‘bohong’ pada saya. Sudah tentu jawapan anda memang NAK payudara yang lebih cantik dan menawan.

Jika betul itu yang anda inginkan, saya ada berita baik untuk anda ...

Ya, memang apa yang anda dengar ni bukan omongan kosong. Dah ada bukti-buktinya okay!

Peruntukkan 10-15 minit sahaja masa anda untuk terus membaca segala yang bakal saya sampaikan dalam laman web ini hingga habis.

OK, sebelum kita pergi lebih jauh, mari saya bawa anda untuk kita renung-renungkan sejenak terlebih dahulu ...








  • Payudara terlalu kecil dan leper jer..
  • Payudara kendur bila meyusukan anak...
  • Sedih.. Suami tengok tak terliur payudara anda..
  • Banyak cuba produk.. tapi langsung tak berkesan,sampai merimaskan hingga putus-asa...

Sudah, anda kini boleh ucapkan Selamat Tinggal kepada segala permasalahan di atas tu!

Anda kini mampu mengubah diri anda 360 darjah dan menaikkan ‘saham’ diri anda hingga ke tahap suami anda tak pandang dah wanita lain!

Semuanya dengan bantuan ...





Kelebihan yang bakal saya senaraikan di bawah ini bukan hanya sekadar ‘main tangkap muat’ aje!

Ia sebenarnya saya ambil sendiri daripada pengalaman-pengalaman dan hasil maklum-balas yang kami terima daripada para pengguna LadySecretz Bust Up sebelum-sebelum ini.

Mari kita lihatnya, apakah kelebihan & manfaat yang anda turut akan perolehi jika anda amalkan 
LadySecretz Bust Up secara konsisten ...


Menambah saiz payudara
Menegangkan payudara dan punggung yang mengendur
Melangsingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak
Merawat masalah - masalah yang berkaitan dengan rahim
Menghalang jangkitan pada vagina dan pundi kencing (bladder)
Mengetatkan vagina
Menghilangkan bau badan dan bau peluh
Mencegah dan mengurangkan penyakit migrain
Menjadikan kulit lebih lembut dan lebih 'muda'
Mencerahkan kulit termasuklah kulit pada bahagian puting payudara 
Menganjalkan kulit yang melendut
Melambatkan proses penuaan


Fuh, memang hebat bukan kelebihan-kelebihan LadySecretz Bust Up ini?

Pastinya hebat. Lagi LUAR BIASA hebat jikalau anda sendiri yang merasainya..
Sekarang? tentu ada akan bertanya pada saya "Bagaimana nak membeli?"

baiklah, mudah sahaja...



Usah risau! Produk LadySecretz Bust Up juga diiktiraf Oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dan ianya selamat!






Sekarang tentu sekali anda dah jelas sejelas-jelasnya
tentang produk LadySecretz Bust Up ini. 

Saya dah kongsikan bersama anda tentang ciri-ciri produk ini, bahan yang terkandung dalamnya, kelebihannya malah kisah-kisah kejayaan mereka yang pernah menggunakan produk hebat ini.

Tentu kini anda akan mula tertanya-tanya kepada saya ...

Berapakah harga sebenarnya produk LadySecretz Bust Up ini?

Memang harga LadySecretz Bust Up ini jauh lebih berbaloi berbanding kesan-kesan baik serta manfaat yang bakal anda perolehi.

Kos yang anda keluarkan untuk mendapatkan LadySecretz Bust Up ini tidaklah SETINGGI anda pergi ke pusat-pusat kecantikan atau membeli set-set produk payudara yang hanya berikan anda kesan sementara tu.

Harga mampu-milik untuk memiliki 1 pek LadySecretz Bust Up ini ialah
RM240 RM180 (Semenanjung Malaysia )
RM250 RM190 (Sabah & Sarawak )
PERCUMA PENGHANTARAN!

Ianya cukup berbaloi dan memang anda sendiri mampu untuk memilikinya. 

Jangan buang masa lagi!





Apa yang buat anda bertangguh lagi tu untuk buat pembelian LadySecretz Bust Up?

Jangan anda nanti kecewa dikemudian hari sudah.

Tahukah anda, setiap hari anda mengabaikan usaha anda untuk meningkatkan penampilan diri dan menawankan payudara anda, setiap saat itulah ‘nilai diri’ anda akan jatuh.

Lebih parah lagi bagi anda yang mempunyai suami atau orang tersayang.

Jangan sampai oleh kerana sikap anda yang degil tu, taknak dengar kata untuk mengubah penampilan diri anda mengundang keretakan hubungan anda berdua!

Silap-silap hari bulan, suami anda dah mula jemu, bosan dan naik muak tengok payudara anda yang macam papaya lanjut kurang menarik tu!

Itu sudah jadi kes parah tu, jangan sampai ‘nasi sudah jadi bubur’. Ketika itu, anda menangis air mata darah pun tiada gunanya di saat suami anda menyampaikan hasratnya untuk ‘buka cawangan’ baru.

Ayuh, jangan buang masa lagi. Semua bukti anda dah lihat sendiri akan keberkesanan LadySecretz Bust Up ini dalam menegangkan dan menambah saiz payudara anda.

P.S: Cukup! Anda Tidak perlu lagi runsing dan pening-pening memikirkan masalah pada payudara yang kecil dan kendur tu. Kini jalan penyelesaiannya ada di depan mata anda. Dengan Lady Secretz Bust Up anda mampu memiliki payudara yang besar dan menawan! 


P.P.S: Dapatkan Lady Secretz Bust Up pada harga mampu-milik diskaun RM240RM180 sekotak hari ini juga. Ianya bukan sekadar mampu membesarkan payudara anda malah mampu menegang dan menjadikan kulit lebih lebih lembut dan lebih muda. Dapatkan di sini sekarang juga!

P.P.P.S: Jangan sampai anda terlambat untuk kekalkan hubungan bersama pasangan anda oleh kerana sikap anda yang tidak menitik-beratkan payudara anda. Tak mustahil suami anda naik jemu dan kurang ‘selera’ melihat anda. Tak mustahil juga dia akan mula pandang wanita lain! Lady Secretz Bust Up mampu elakkan daripada masalah tersebut terus menular.