BannerFans.com

kami menjual produk kecantikan dan juga kesihatan dengan harga borong dan dijamin original. Harga yang kami tawarkan amat berpatutan. Anda boleh membeli secara runcit,dan borong mengikut harga yang kami tetapkan. Sebarang pertanyaan dan tempahan sila sms/wasap 013-9412360

berita oh belog

27 June 2013

SHINETE SKIN CARE

PALING MURAH DALAM PASARAN


SHINETE SKIN CARE

RM110

SET PENCERAH UNTUK JERAGAT, JERAWAT, PARUT, & KULIT CANTIK PINK.

TIADA PENGELUPASAN YER KORANG SEBAB DI BUAT DENGAN BAHAN SEMULAJADI EKSTRAK TUMBUH-TUMBUHAN...

oder : sms ke no. 013-9412360



Shinete Day Cream
Tekstur tengahari yang ringan. Melindungi kulit dari sinaran UV matahari. Tidak melekit. Tidak berminyak. Ia juga mengandungi vitamin E. Untuk meneutralkan radikal bebas. Ekstrak daun, jojoba. Permukaan kulit. Kayan dengan ektrak karrot dengan vitamin C untuk kulit bersinar dan lebih terang.

BAHAN2:
DI Water, AP Wax 80, OMC, Micronized, zinc oxide, DC345, Tianium dioxide Nanosil, Hostapaht KL340D, Propylene glycol, Oligo GGF, extracts of Carrot, Jojoba Leaf Extract, AVC,. Paratexin FPX, Vitamin E, Glydant plus.


Shinete Intensive Moisturizer Cream

Untuk melembapkan dan melicinkan kulit. Melambatkan dan mencegah kedutan. Diperkaya dengan Vitamin E. Dan Asli Ekstrak Daun Jojoba untuk melembapkan kulit. Mempunyai kulit yang sihat dan membunuh bakteria, kulat kelembapan Ekstrak Kunyit ke permukaan kulit. Ia juga membantu mengurangkan kedutan pada kulit. Anti-alahan Extract anti-radang.

integral. : DI Water, AP Wax 80, Aminocoat, GGF, Propylene glycol, DC 344, Propylene glycol, Hostacerin SAF, Macadamia Oil, Evening Primerose Oil, Tumeric Extract, Jojoba Leaf Extract, Lavender Extract, Allantion: Keratolytic,. Vitamin E. 
Shinete Night Cream

Pelembap untuk waktu malam, mengurangkan kedutan, freckles dan tompok gelap pudar. Anti-oksida. Ekstrak lobak dengan ekstrak semulajadi untuk menghalang melanin kulit. Membantu mengurangkan freckles pada kulit. Kojic Acid, Vitamin B3, pitamin dan Ekstrak Bark Mulberry membantu pemutihan secara semulajadi.

BAHAN2:
DI Water, AP Wax 80, Aminocoat, AVC, Propylene glycol, Oligo GGF, DC 345, Glycerine, Hostacphat KL 340D, Macadamia Oil, Glydant Plus, Radish Extract. , Arbutin, Kojic Acid, Vitamin B3, VitaminE, Mulberry Bark Extract, Allantion. 
Shinete Cleansing Foam
Melembapkan kulit. Gabungan vitamin B3, mengurangkan penyebaran melamine di permukaan kulit wajah.Vitamin E untuk kedutan pra-matang. Anti-oksidan dan kulit lebih  lembut apabila disentuh. Dan ekstrak timun (Cucomber Extract), yang memberi kelembapan kepada kulit. Membantu mengetatkan liang. Memastikan kulit cerah dan licin.


BAHAN2 : DI Water, Stearic Acid, Propylene glycol, Hostapon CT Paste, ODN, TEA, KD, Comperian 100 C, Myristic Acid, Aminocoat, Bozequat 400, Cucumber Extract, Vitamin E, Vitamin B 3. 









DI SEBABKAN PERMINTAAN YANG TINGGI...SO ADA LA YANG CIPLAK...ATI-ATI DENGAN PRODUK TIRUAN YER..
YANG TERANG SESANGAT 2 LA TIRUAN..




No comments :

Post a Comment