kami menjual produk kecantikan dan juga kesihatan dengan harga borong dan dijamin original. Harga yang kami tawarkan amat berpatutan. Anda boleh membeli secara runcit,dan borong mengikut harga yang kami tetapkan. Sebarang pertanyaan dan tempahan sila sms/wasap 013-9412360

berita oh belog

29 November 2012

JAMU RATU DARA



RM25

(MINIMUM 2 BOTOL)

JAMU RATU DARA- anak dara dan semua wanita boleh menggunakanya
Berkelulusan KKM – (MAL 09032148T)

ii. Memiliki sijil Halal
iii. Dikilangkan di kilang berstatus GMP
iv. Kemasan-akhir produk yang eksklusif

JANGAN RUNGSING SEKIRANYER ANDA ADA MASALAH:-
  • Selalu rasa rendah diri dengan suami sebab prestasi anda tak hebat mcm dulu?• Kurang keyakinan dalam memberikan servis terbaik untuk suami mcm dulu2?
  • Kurang rasa selesa sebab keputihan melampau?
  • Sering lesu dan lemah urat badan?
  • Kulit kusam dan tak de seri langsung?Jika anda tergolong dalam golongan di atas, JAMU RATU DARA ada jawapannya. Jamu ini 100% diperbuat dari herba dan rempah ratus. Boleh mengatasi pelbagai masalah yang dialami oleh wanita. Untuk mendapatkan hasil yang menakjubkan, Jamu Ratu Dara perlu diamalkan secara konsisten.

Hasilnya akan terpancar pada wajah dan tubuh badan anda terasa lebih segar dan sihat sentiasa..
KHASIAT DAN KELEBIHAN JAMU RATU DARA:
  • Sgt berkesan utk merapatkan serta memantapkan lagi vagina. Kompem ketat dan padat dan panas je kat dalam tu.. Grip akan jadik luar biasa!!..Mcm anak dara balik tau!
  • Sgt berkesan memulihkan masalah keputihan, kegatalan dan bau2 yang kurang enak di vagina..
  • Mengawal lendir dan lelehan vagina.
  • Menambahkan tenaga dan melancarkan perjalanan darah.
  • Merawat keletihan dan tidak bermaya. (Letih2 badan tu elok la makan..)
  • Melawaskan pembuangan air besar dan kecil.
  • Boleh mencegah barah payudara dan rahim.
  • Memulih otot dalaman faraj. (Sgt sesuai untuk wanita lepas bersalin)
  • Awet muda. Boleh menghaluskan dan mencantikkan kulit (Muke jadi merah)

CARA PENGAMBILAN
  • 1 biji pagi selepas sarapan
  • 1 biji malam selepas makan malam
  • Di ikuti dgn selawat ke atas Nabi.
  • Minum dgn air suam atau air masak. Jangan minum dgn air berkarbonat!> Anak dara pun boleh mengamalkan Jamu Ratu Dara ni untuk penjagaan awal..
  • Tak rugi apa pun malah boleh menjaga kewanitaan kite ni dari anak dara lagi..

Tidak sesuai untuk ibu-ibu mengandung, menyusu bayi, wanita yg dalam period dan pesakit darah tinggi.

Banyakkan minum air masak

No comments :

Post a Comment