BannerFans.com

kami menjual produk kecantikan dan juga kesihatan dengan harga borong dan dijamin original. Harga yang kami tawarkan amat berpatutan. Anda boleh membeli secara runcit,dan borong mengikut harga yang kami tetapkan. Sebarang pertanyaan dan tempahan sila sms/wasap 013-9412360

berita oh belog

25 December 2012

D'HERB SET JUS PERAWAN & GEGETAH CINTA



1 SET  :  RM55

HARGA SEBENAR : RM64.90

Kandungan :
  • Kacip Fatimah, 
  • Manjakani, 
  • Pueraria Mirifica, 
  • Acai Berry, 
  • Kurma, 
  • Madu, 
  • Rossele, 
  • Delima, 
  • Kolagen dan 
  • Air Bertapis

Khasiat :
  • Merawat masalah keputihan dan haid yang tidak teratur.
  • Menaikkan tulang punggung dan payudara wanita agar lebih montok dan anjal.
  • Menyihatkan rahim dan peranakan (baik untuk wanita yang sukar mendapatkan zuriat).
  • Menegangkan dan mencerahkan kulit.
  • Memberikan tenaga dan membaiki sistem dalam badan.
  • Melambatkan proses monopous.
  • Mengeratkan hubungan suami isteri.
  • Meningkatkan sistem imunisasi.
  • Mengurangkan senggugut.
  • Baik untuk sistem penghadaman
  • Sesuai untuk gadis dan wanita yang sudah berumahtangga.
  • Sesuai untuk gastrik.
  • Boleh diminum walau masih dalam pantang.

Testimoni:
Cik Linda - Pahang
Sebelum meminum minuman kecantikan Jus Perawan. Wajah saya agak pucat dan tidak berseri walaupun menggunakan make up. Namun selepas mengamalkan minuman kesihatan Jus Perawan ini, Kulit saya kelihatan berseri dari dalam. Ia telah mengembalikan keyakinan saya untuk berdepan dengan pelanggan. Saya tidak perlu risau lagi tentang wajah dan penampilan saya. Terima kasih De Herbs.

Pn. Junaidah - Johor
Wajah berseri dari dalam & suami bertambah sayang. Saya yakin dgn keberkesanan jus perawan.

Pn. Adriana - Perak
Saya telah mencuba berbagai produk/kaedah rawatan untuk mendapatkan zuriat tetapi tidak berhasil, setelah menggunakan jus perawan dalam masa 1-2 bln dga izin Allah saya disahkan hamil.

No comments :

Post a Comment