BannerFans.com

kami menjual produk kecantikan dan juga kesihatan dengan harga borong dan dijamin original. Harga yang kami tawarkan amat berpatutan. Anda boleh membeli secara runcit,dan borong mengikut harga yang kami tetapkan. Sebarang pertanyaan dan tempahan sila sms/wasap 013-9412360

berita oh belog

26 December 2012

GIFFARINE CHITOSAN TABLET


RM60
CHITOSAN TABLET (Untuk berat badan yang ideal)




...Untuk Berat Badan yang Ideal...Perkara yang perlu diketahui mengenai makanan tambahan adalah 'Chitosan Tablet'...

Chitosan diekstrak dari chitin,sejenis polysaccharide yang dijumpai pada exoskeleton (iaitu haiwan bercengkerang seperti udang,udang galah dan ketam).Ia berfungsi sama seperti serat. Chitosan menurunkan berat badan denganMENGIKAT LEMAK yang terdapat di dalam perut dan mengelakkan ia daripada dicerna dan diserap. Ianya bagus bagi mereka yang ingin mengawal berat badan serta lipid didalam darah termasuk tekanan darah tinggi akibat kandungan lipid yang tinggi di dalam badan.
Chitosan juga mampu merendahkan tahap kolestrol didalam badan. Serat chitosan adalah unik kerana ia mengandungi cas ion positif. Oleh kerana lipid,lemak dan asid hempedu mengandungi ion negatif,terdapat ikatan kimia diantara kedua-duanya,lantas ianya tertarik secara semulajadi antara satu sama lain.Ianya dilarutkan di dalam perut dan ditukarkan kepada gel yang memerangkap lemak. Oleh yang demikian ia mengelakkan penyerapan dan penyimpanan lemak yang berikutnya.
Chitosan amat MENYERAP LEMAK jadi ia dilarang diambil dengan ubatan lain dikhuatiri akan menghalang penyerapan ubat-ubatan didalam badan. Produk ini juga dilarang untuk pesakit DIABETES kerana ia mungkin akan mengurangkan kadar gula dalam darah.
Cara menguji keberkesanan chitosan ini adalah dengan mengambil segelas air dan letakkan 1sudu minyak masak kedalam air tersebut,lalu pecahkan serbuk chitosan ini kedalam air..anda akan dapat melihat chitosan ini akan menyerap kesemua minyak didalam cawan tersebut dan mendap kebawah.Ini menunjukkan chitosan adalah kuasa hebat untuk menyerap minyak di dalam badan anda!

So,untuk yang sering mencari produk pelangsingan yang mudah untuk dimakan dan nampak hasil bolehla gunakan chitosan ini sebagai supplement untuk anda mendapatkan tubuh idaman anda. Jangan terkejut kerana terdapat testimoni yang hanya menggunakan satu kotak sahaja sudah nampak hasil sehingga turun 10kg!! Namun begitu ia bergantung pada tubuh badan seseorang itu juga. Jika anda mengalami masalah sembelit dinasihatkan untuk ambil Senna Capsules terlebih dahulu...Boleh baca kat bawah ni haaaaa......pasal senna capsule...apa2 pun... Selamat mencuba untuk mendapatkan badan yang sihat + langsing + ceria + yakin!

RM 79.00 /60 tablet
RM60
Diluluskan Oleh Kementerian Kesihatan Malaysia : MAL10053326X

Setiap tablet mengandungi Chitosan 300 mg.
Arahan: 1-2 tablet sehari sebelum @ selepas makan
Peringatan : Baca label sebelum guna


No comments :

Post a Comment