kami menjual produk kecantikan dan juga kesihatan dengan harga borong dan dijamin original. Harga yang kami tawarkan amat berpatutan. Anda boleh membeli secara runcit,dan borong mengikut harga yang kami tetapkan. Sebarang pertanyaan dan tempahan sila sms/wasap 013-9412360

berita oh belog

27 September 2013

Flawless Skincare Adira

 

PAKEJ 1
Flawless Skincare Adira FULLSET
(SABUN + KRIM SIANG + KRIM MALAM + IBU PUTIH)
HARGA RM120 TERMASUK POS
SABAH SARAWAK TAMBAH RM5

PAKEJ 2
Flawless Skincare Adira TRIALSET
(SABUN + KRIM SIANG + KRIM MALAM )
HARGA RM70 TERMASUK POS
SABAH SARAWAK TAMBAH RM5

APAKAH FUNGSI SKINCARE INI ?
SABUN : membuang sel kulit mati terutamanya untuk kulit yang kusam, sebab tu kadang-kadang tona kulit kita tak sekata sebab sel kulit mati banyak kat kulit muka..bila pakai sabun ni, automatik sel terbuang dan kulit jadi cerah, lembap dan berseri.
KRIM  SIANG : sebagai foundation pun boleh, sebagai rawatan kulit kat muka diwaktu siang hari pun boleh, untuk kulit kering, sangat-sangat disyorkan untuk pakai sebab krim siang Adira ni boleh lembapkan kulit.
KRIM MALAM : orang cakap, banyak-banyak krim, krim malam lah yang paling berkesan, yelah, waktu kita tidur vitamin-vitamin ni merawat kulit kita..kann..amboi kemain kann..vitamin..haha..
KRIM IBU PUTIH : dipakai sekali dengan krim malam ni haaa..cara penggunaa?kejap lagi baca kat bawah ni, nita dah letak cara penggunaan krim ni.
 CARA PENGGUNAAN ?
(waktu siang)
1. pakai sabun macam biasa, urut perlahan-lahan menggunakan jari hantu dan jari manis uollzz..
2. sapu krim siang secara nipis, jika kulit korang berminyak sangat, pakai nipis-nipis okey..jika kuit korang kering sangat pulak, bolehlah pakai tebal sikit..hehe
(waktu malam)
1. pakai sabun sebelum tidur tau, biarkan lembap-lembap kulit muka tu terus sapu krim ibu putih nipis-nipis, sebab lepas tu kita nak sapu krim malam adira pulak..kenapa kita kena sapu krim ibu putih dahulu?sebab krim ibu putih ini adalah krim yang dihasilkan sebagai asas mana-mana krim, lagi satu sebab krim ibu putih ni teksturnya pekat sedikit..
tengahari pulak??hehehe, yang ni tak yah lah pakai sangat, bagi muka tu rehat, kadang-kadang krim malam sahaj pun dah memadai tau, kulit muka pun nak rehat ^_^

ADA PANTANG LARANG?
ehhh, mana ada pantang-pantang pulak kan..nak makan kacang, nak makan ikan pun boleh uolzz..TAPI, haruslah diingatkan bahawa korang tak boleh pakai krim ni campur-campur dengan krim produk lain pulak, sebab nak putih sangat kan, haaaaa, habis semua krim-krim lain korang tepek kat muka..kehkeh..lagi satu, sebelum nak memulakan set adira ni, korang kenalah stop pakai produk korang yang sekarang ni, bagi muka tu rehat dalam 3 atau 4 hari macam tu kann..barulah mula pakai set ni..

BILA NAK NAMPAK HASIL?
ermm..yang ni susah sikit nak cakap, kang tak putih-putih jugak kite jugak yang kena marah kan..ingat yer sayang-sayang semua, tak da produk yang magic..pakai sehari dua hari nak terus putih..amboiii..hehe..korang sabar je lah, tunggu dalam 3- 4 minggu macam tu walaupun hakikatnya kadang-kadang dalam 3,4 hari je pun korang dah boleh tengok muka cerah dah..hihi

ISTIMEWA :
apa yang specialnya, krim ibu putih boleh dipakai diseluruh badan..haaaa..biar satu badan putih..jangan muka je jadi putih..haha..krim ibu putih sahaja okey..bukan krim siang dan krim malam adira tu haa..

No comments :

Post a Comment