BannerFans.com

kami menjual produk kecantikan dan juga kesihatan dengan harga borong dan dijamin original. Harga yang kami tawarkan amat berpatutan. Anda boleh membeli secara runcit,dan borong mengikut harga yang kami tetapkan. Sebarang pertanyaan dan tempahan sila sms/wasap 013-9412360

berita oh belog

08 May 2013

block 4 slimm




Nama Produk: Block - Empat - Slim: Kurangkan Berat dengan beras dan soya ekstrak.
Kod: gif41009.
Harga: RM78
Jenama: Giffarine.
Version.
Penerangan: Block - Empat - Slim (60 kapsul).

Tambahan. White Bean buah pinggang Extract.

Bahan-bahan 1 kapsul sana.
White Bean buah pinggang Extract 250 mg
120 mg mengasingkan protein soya
Halia serbuk 15 mg
Kunyit serbuk 15 mg

Hartanah
Mengurangkan penyerapan kanji pemakanan dan gula.

Bagaimana untuk makan. Mengambil 2 topi (1-4 kapsul) dengan makanan (bergantung kepada jumlah makanan berkanji dan gula di tangan).


Dengan berat baru kehilangan makanan tambahan itu.
Untuk mengurangkan berat badan dengan makanan tambahan. Makan semua serat sayur-sayuran adalah inflasi Dan mengganggu kulit. Tanpa tenaga, seperti Glucosamine Man Kanaan Selain itu, ia makan sehingga metabolisme seperti teh hijau dan minyak safflower dan tambahan baru yang mengurangkan penyerapan menghidrat carbo. tepung dan gula. Mengurangkan penyerapan kanji. White Bean buah pinggang Extract. Dan mengurangkan penyerapan gula (seperti sukrosa) dengan ekstrak soya.

Kacang putih dengan bahan-bahan Blue Orange Osceola (Phaseolamin) boleh menghalang enzim. Alpha - amilase. (Alpha-amilase) yang bertindak sebagai gula, kanji kepada molekul yang lebih kecil (Oligosakarida) atau bingkai (disaccharide) mesti dihadamkan kanji menjadi gula kedua-dua sebelum ini. Ia adalah melalui proses pencernaan. A monosakarida. Dan diserap ke dalam dinding usus. Pada ekstrak kacang putih. Bagaimana untuk menghentikan proses ini adalah untuk membuat kanji panjang atau kanji dicerna kurang. Kanji telah dikeluarkan dalam najis dan banyak lagi. Oleh itu, tenaga badan adalah kanji kurang.

Ekstrak kacang soya Menghalang enzim. Alpha - glucosidase Benz. (Alpha-glucosidase) sub-frame yang bertindak sebagai molekul tunggal. Kerana gula. Kita makan, sama ada ia adalah sejenis kanji yang dihadamkan. Atau terus daripada pengambilan. Bingkai yang termasuk sukrosa (Sukrosa adalah gula utama dalam jus tebu), gula, maltosa (Maltosa biasanya datang daripada pencernaan kanji. Dan minuman keras malt), gula dan laktosa (laktosa yang terdapat dalam susu), ini gula tidak diserap . Perlu diganti. Glukosa lusuh mekanikal adalah satu monosakarida atau fruktosa sebelum penyerapan (glukosa, fruktosa), ini memerlukan perubahan alfa enzim - glucosidase Benz. (Alpha-glucosidase), yang diekstrak daripada kacang soya. Menghalang enzim. Alpha-glucosidase telah membuat penyerapan gula. Atau kurang ia.

KESIMPULAN: White buah pinggang Extract Bean. Bahan ini adalah biru Osceola MIN (Phaseolamin) boleh menghalang kanji kepada gula dengan menghalang mekanisme enzim. Alpha - amilase. Tepung yang kita makan tidak dihadam, jadi ia boleh digunakan sebagai sumber tenaga. Doh sendiri dikeluarkan dari tubuh dalam sisa akhirnya. Kajian ini menyokong pensijilan keselamatan.

Ekstrak kacang soya Ia melaporkan penyelidikan itu. Mempunyai keupayaan untuk menghalang bingkai. Monosakarida dengan mekanisme untuk menghalang enzim alpha - glucosidase Benz. Penyelidikan mengenai keselamatan makan dengan baik.

Mekanisme blok enzim. Petikan kedua-dua menyebabkan badan mendapat tenaga yang kurang daripada karbohidrat. Kita boleh membuat kawalan berat badan lebih mudah.

Prinsip ini adalah selaras dengan karbohidrat rendah (Carb Rendah) oleh Dr Robert C. Atkins, yang menyatakan bahawa Punca obesiti adalah Barat. Makan karbohidrat seperti kanji atau gula, terlalu banyak dan juga. Badan ditukarkan kepada pengumpulan lemak. Tetapi dalam kehidupan seharian rakyat Thailand. Yang makan padi. Jika itu adalah makanan ruji kita mengurangkan pengambilan karbohidrat untuk makan, yang akan mengurangkan pelaksanaan sebenar boleh menjadi sukar. Jadi berat badan dengan memakan karbohidrat tambahan boleh Blok ia adalah alternatif yang membolehkan kita untuk mengawal berat badan dengan lebih mudah.

No comments :

Post a Comment